۰ نفر

اصفهانی‌ها منتظر بارندگی باشند

۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبر: 836228
اصفهانی‌ها منتظر بارندگی باشند

رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت فردا (دوشنبه) وارد استان می‌شود و مناطق جنوبی را در بر می‌گیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، لیلا امینی افزود: این موج با خود وزش باد شدید، ابرناکی و بارندگی بهمراه خواهد داشت.

به گفته وی، فعالیت این سامانه برای روز سه‌شنبه بیشتر مناطق جنوب، جنوب غربی و تا حدودی مرکز استان را در بر می‌گیرد و تا اوایل وقت روز چهارشنبه فعال خواهد بود.

رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد: فعالیت این سامانه بارش‌هایی را برای شهر اصفهان هم بدنبال دارد اما شدت آن برای مناطق جنوبی استان بیشتر خواهد بود.

امینی با اشاره به اینکه وزش باد شدید برای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته در بیشتر مناطق استان پیش بینی می‌شود، اظهار داشت: طوفان‌ لحظه‌ای در ۲۴ ساعت گذشته در شهرضا، دهاقان و مبارکه گزارش شد و سرعت این طوفان در اصفهان به ۵۰ کیلومتر در ساعت رسید.

وی اضافه کرد:بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در مبارکه با ۹.۱، دهاقان هفت، شهرضا ۴.۷ ، زرین‌شهر ۲.۱ ، سمیرم و خور و بیابانک هر کدام ۰.۵ و نایین ۰.۲ میلی‌متر ثبت شد.

امینی خاطرنشان کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان ۱۱ درجه سانتی‌گراد بود که نسبت به روز گذشته ۲ درجه خنک‌تر شده است اما از فردا بطور غیر محسوس افزایش پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: زواره با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد و بویین میاندشت با دمای چهار درجه زیر صفر گرم‌ترین و سردترین نقاط استان اصفهان در شبانه روز گذشته بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha