۰ نفر

فرصت رو به پایان است / مشاوران املاک بخوانند

۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۴۶
کد خبر: 836092
فرصت رو به پایان است / مشاوران املاک بخوانند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: مشاوران املاک تا پایان ۲۵ اردیبهشت ماه امسال فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه یکتا) تبدیل کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،  حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: تا پایان وقت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت تبدیل مجوزهای کاغذی مشاوران املاک به مجوزهای الکترونیکی (شناسه یکتا) است.

وی تصریح کرد: طبق اعلام درگاه ملی مجوزها از این تاریخ به بعد هر فعال اقتصادی که مجوز الکترونیکی یا همان شناسه یکتا نداشته باشد از نظر قانونی و سامانه‌های دولتی و بانکی فاقد مجوز محسوب می‌شود.

به گزارش تسنیم، شناسه یکتا حافظه مالیاتی (شناسه یکتا) کد منحصربه‌فردی است که به اشخاص حقیقی یا حقوقی تخصیص می‌یابد که از آن برای شناسایی دقیق و یکتا آن‌ها در سامانه مالیاتی کشور استفاده می‌شود.

این شناسه برای هر شخص یا شرکت به‌صورت یکتا تعریف می‌شود و به‌عنوان یک نشانی مالیاتی الکترونیکی برای ثبت اطلاعات مالیاتی و انجام امور مربوط به مالیات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • کوروش IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 5
    عامل اصلی گرانی مسکن اعم از فروش و اجاره همین مشاوران املاک هستن . لطفا کل مشاوران املاک را ببندید .
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 0
      همنام عزیز نمیدونم توجواب پستت چی بنویسم که شایسته اظهار نظر شما باشه
    • ناشناس ES ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      مشاور املاک فقط فقط دنبال کمیسیون است و دلش برای طرفین معامله اصلآ نمیسوزد.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 0
    با توجه به بالا رفتن هزینه های تعمیرات خانه و پایین بودن کرایه خونه نسبت به ۱۰سال پیش بهتر است که مالکان از برخی قوانین مطلع شوند:هزینه های سرویس کولر و خرابی های جزئی مثل پوشال تسمه شلنگ از سال اول به بعد بر عهده مستاجر می باشد بعد از تحویل دادن در صورت سوختن موتور کولر پمپ آب خرابی هود پکیج و روشنایی. در صورتی که مالک سالم تحویل داده باشد بر عهده مستاجر می باشد همچنین هزینه های نظافت مشاعات ساختمان از پشت بام تا راه پله و آسانسور و حیاط حتی کوچه جز شارژ ساختمان هست حتی باتری آسانسور و کلیه کالاهای مصرفی و بر عهده مستاجر می باشد هزینه پسماند مسکونی یا تجاری ( زباله های شهری) و شارژ شهرک و گرفتگی لوله های فاضلاب و هزینه آبانمان تلفن ثابت حتی در صورت عدم استفاده (در صورت ذکر در قرارداد بر عهده مستاجر هست) در قرار داد باید ذکر شود مستاجر واحد را به طور کامل دیده و به رویت مستاجر رسیده و از کم و کاست واحد مطلع شده است و در صورتی که تغییر ی و هزینه ای در واحد انجام داده موقع تحویل به حالت اولیه باز گرداند و ادعایی در باره هزینه ها ندارد متن مهم در مورد تخلیه واحد:این قرار داد با است
  • شهروند IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 2
    دولت باید فوری دست بانک‌ها ومهاجران و سوداگران راازبازارمسکن و دلالی قطع کند تابحران مسکن حل شود متأسفانه مهاجران افغان در شهرمشهد علیرغم ممنوعیت خانه خریدوفروش میکنند وتورم ایجاد میکننددولت بایدبنگاه هاومردم راملزم به ثبت معاملات خریدوفروش خانه زمین باغ ویلایی.. درسامانه خودنویس کندتاهم مالیات دائمی و سرشاری نصیب کشور شودهم سودجوها ازترس مالیات بخش مسکن را رهاکنندوباکاهشی شدن قيمت مسکن بحران برطرف گردد
  • نادر IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 0
    اشتباه فکر میکنید.سایت دیوار که چشم توهم چشمی راه انداخته.وباعث گرانی همه چیزشده.سایت دیوار تعطیل بشه قول میدم قیمتها ثابت میمونه....