۰ نفر

دولت نباید اجازه دهد که برخی سرمایه داران قیمت کالاهای مورد نیاز مردم را افزایش دهند

۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱
کد خبر: 835814
دولت نباید اجازه دهد که برخی سرمایه داران قیمت کالاهای مورد نیاز مردم را افزایش دهند

خطیب نماز جمعه اصفهان گفت: افزایش قیمت ارز موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی شده است که انتظار داریم دولت اجازه ندهد برخی افراد سودجو و سرمایه‌دار موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مُصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر افزود: در حالی که بسیاری از کشورهایی اسلامی مانند لبنان، یمن و عراق با رژیم صهیونیستی در حال مقابله هستند، برخی از کشورهای مسلمان مانند عربستان هیچ موضع مشخصی علیه رژیم صهیونیستی ندارند.
وی افزود: این کشورهای منفعل همان‌هایی هستند که قبور بقیع را که ثوابی معادل مناسک حج داشت، به بهانه‌های واهی تخریب کردند.

حجت‌الاسلام میردامادی همچنین با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله ناجوانمردانه و مغایر موازین بین‌المللی علیه کنسولگری ایران در سوریه گفت: سرلشکر زاهدی با ناجوانمردی توسط رژیم خبیث صهیونیستی به شهادت رسید و ارتش و سپاه به یاری خدا در آینده، این رژیم سفاک را از صفحه روزگار محو خواهند کرد.
وی تاکید کرد: نیروهای مسلح ما منتظر فرمان رهبری هستند که اسرائیل جنایتکار را به سزای عمل خود برسانند.

وی  همچنین در باره مشکلات اقتصادی جامعه یادآور شد: افزایش قیمت ارز موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی شده است که انتظار داریم دولت اجازه ندهد برخی افراد سودجو و سرمایه‌دار موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شوند.

وی با اشاره به سالروز ارتش یادآور شد: در ابتدای انقلاب برخی تصمیم بر انحلال ارتش داشتند اما امام، نیروهای ارتش را فرزندان ملت ایران دانستند و اکنون نیز ارتش جمهوری اسلامی بزرگترین ارتش الهی در دنیاست.

خطیب نماز جمعه اصفهان همچنین در بخش دیگر خطبه‌ها گفت: یکی از عبادات مورد سفارش، واسطه شدن برای برقراری برای آشتی و صلح است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها در باره ضرورت ایجاد وحدت و دوری از اختلاف توصیه کرده‌اند زیرا رمز پیروزی ایجاد وحدت است که امید داریم صلح بین مسلمانان روزافزون شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha