۰ نفر

وزش باد شدید کاشان را درمی‌نوردد

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۲۷
کد خبر: 835447
وزش باد شدید کاشان را درمی‌نوردد

رئیس اداره هواشناسی کاشان ضمن اشاره به ورود یک سامانه جوی در کاشان، گفت: وزش باد نسبتا شدید تا شدید کاشان را درمی‌نوردد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،عباس ارغوانی ضمن اشاره به ورود یک سامانه ناپایدار جوی به کاشان، اظهار داشت: صبح روز چهارشنبه ساعات قبل از ظهر مناطق آسمانی صاف تا قسمتی ابری است، اما بعد از ظهر شاهد ورود یک سامانه ناپایدار خواهیم بود.

وی ضمن اشاره به مخاطرات جوی ناشی از این سامانه افزود: بر اثر این سامانه جوی شاهد وزش باد نسبتا شدید تا شدید، گرد و خاک محلی و بعد از ظهر آن بارش‌های رگباری در اکثر مناطق دو شهرستان کاشان و آران‌وبیدگل خواهیم بود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه این سامانه جوی پس فردا نیز در منطقه کاشان فعال است، ابراز داشت: در روز پنجشنبه این سامانه در ساعات ابتدایی بامداد و بعد از ظهر روز پنجشنبه به صورت بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روز جمعه سیستم ضعیف شده و فقط روی قلل امکان بارش پراکنده وجود دارد، گفت: دما از روز پنجشنبه تا شنبه بین هشت تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت و شهروندان کاهش محسوس دمایی را مد نظر قرار دهند.

ارغوانی با بیان اینکه هفته آینده تا روز چهارشنبه ناپایداری و بارش‌های بهاری خودنمایی می‌کند و شرایط ناآرامی را خواهیم داشت، تصریح کرد: شرایط هفته آینده در زمان مقتضی و بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی اطلاع‌رسانی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha