۰ نفر

افزایش ۵۰۰ برابری جرایم راهنمایی و رانندگی واقعیت دارد؟

۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 835060
افزایش ۵۰۰ برابری جرایم راهنمایی و رانندگی واقعیت دارد؟

در پی انتشار خبری مبنی بر "افزایش ۵۰۰ برابری جرایم راهنمایی و رانندگی"، پلیس راهور فراجا ضمن تکذیب این موضوع توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، در پی انتشار خبری در روز جاری از سوی یکی از خبرگزاری‌های داخلی به نقل از رئیس پلیس راهور فراجا مبنی بر "افزایش ۵۰۰ برابری جرایم راهنمایی و رانندگی"، پلیس راهور فراجا ضمن تکذیب این موضوع توضیحاتی ارائه کرد.

به منظور بازدارندگی جرایم و کاهش تصادفات و جانباختگان و مصدومین ناشی از آن برخی از تخلفات حادثه‌ساز تا ۵ برابر افزایش یافته است.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است بر اساس ماده ۲۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و ماده ۲۸ قانون مجازات اسلامی میزان جریمه‌های مقرر در این مواد متناسب با افزایش یا کاهش تورم هر سه سال یک بار به پیشنهاد پلیس و وزارت دادگستری و تصویب هیئت وزیران  قابل تعدیل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پاشا IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    البنه این یک شایعه است ولی کاش واقعیت داشت باید در حوادثی که منجر به فوت میشود راننده مقصر که باعث مرگ دیکران میشود تیر باران شود وبعنوان قتل عمد برخوردشود سرعت بیش ازحد مجاز،حرکات دیوانه وار مارپیچی وسبقت عزرمجاز باید به جرم های سنگین برخورد شود وجریمه وتوقیف ماشین کافی نیست برای این حرکات باید درحالت بدون تصادف هم زندان های طولانی وتوقیف همیشگی خودرو درنطر گرفت