۱ نفر

۱۷ کشته در درگیری‌ مسلحانه با داعشی‌ها

۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۵۹
کد خبر: 834921
۱۷ کشته در درگیری‌ مسلحانه  با داعشی‌ها

منابع خبری از وقوع درگیری‌های مسلحانه میان تکفیری‌ها در شهر «الصنمین» واقع در حومه «درعا» سوریه و کشته و زخمی‌شدن شماری خبر دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر به نقل از المیادین، در نتیجه درگیری‌های شدید میان ۲ گروه مسلح در شهرک «الجوره» شهر «الصنمین» واقع در حومه شمالی «درعا» سوریه شماری کشته و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

المرصد شمار کشته شدگان این درگیری مسلحانه را ۱۷ نفر عنوان کرد و گزارش داد که این درگیری میان یک گروه مسلح محلی به سرکردگی «محسن الهیمد» از اعضای سابق گروه تروریستی داعش و یک گروه مسلح دیگر به سرکردگی «الحمد جمال اللباد» ملقب به «الشبط» که او نیز از اعضای پیشین داعش است رخ داده است.

بر اساس اعلام المرصد، کشته شدگان این درگیری مسلحانه ۴ غیرنظامی از جمله یک زن و ۲ کودک، ۱۲ فرد مسلح عضو گروه «الشبط» و ۱ فرد مسلح عضو گروه «هیمد» بوده‌اند.

همچنین المرصد گزارش داد که این درگیری‌ها در نتیجه انفجار یک بمب طی روز گذشته رخ داده است. در نتیجه این انفجار ۸ کودک کشته و ۲ غیرنظامی از جمله یک زن نیز زخمی شدند.

یک منبع وابسته به پلیس درعا بیان کرد که ۴ تن از ۸ کودکِ کشته شده در این انفجار تروریستی برادر بوده‌اند. بر اساس اظهارات این منبع جراحات واردشده به زنِ زخمی‌شده در این حادثه تروریستی شدید بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha