۰ نفر

نرخ جریمه‌های رانندگی ۵۰۰ برابر می‌شود

۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴
کد خبر: 834779
نرخ جریمه‌های رانندگی ۵۰۰ برابر می‌شود

رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تا ۵۰۰ برابر جرائم راهنمایی و رانندگی با افزایش روبرو خواهد بود، گفت: بزودی با ابلاغ دولت میزان افزایش جرائم رانندگی که مدتی قبل از سوی راهور پیشنهاد شده بود اجرایی خواهدشد.

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از برنا، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه هدف اصلی از افزایش جرایم، بازدارندگی است، گفت: جرائم راهنمایی و راننگی تا ۵۰۰ برابر افزایش خواهد یافت چراکه پیشنهاد آن داده شده است و به محض ابلاغ اجرایی می‌شود.
سردار حسینی افزود: هدف اصلی از افزایش جرایم، بازدارندگی است. بر اساس ماده ۲۸ رسیدگی به تخلفات پلیس باید هر ساله نسبت به افزایش مبلغ جرایم اقدام کند که به دلایل مختلف در شش سال گذشته اتفاق نیفتاده و اثر بازدارنده را از دست داده بود.

وی گفت: نگاه پلیس و دستگاه متولی بازدارندگی است و انشاءالله تا به محض ابلاغ اجرایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    خوب، جریمه ها را میخواهید بالا ببرید .سوال ،چرا برای بالا بردن این جریمه ها اینقدر دستپاچه هستید؟چرا در موارد دیگر اینقدر قاطع اعمال قانون نمی کنید و پشت گوش می اندازید و پاسخگو نیستید ؟ ( کیفت خودرو ،قیمت خودرو ،واردات خودرو و بی کیفیتی آسفالت جاده ها و ....) ؟ عجب کشوری داریم برای خالی کردن جیب مردم مسولان قاطع هستند ولی برای پاسخ گویی ،خودشان را به کوچه علی چپ میزنند .
  • شام IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    اگر بخواهید از پایگاه هوایی بندرعباس تا مرکز شهر با سرعت مطمینبرید دو ساعت و نیم طول میشکد و با سرعت سی تا یعنی دنده یک فقط باید دوازده کیلومتر و رفت این است قوانین مزخرف
  • ناشناس IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    امسال روز ۱۴ فروردین برای همه خودروها جریمه خلاف نکرده صادر شده ماشین من اصلا از پارگینگ خارج نشده یکماهه استارت نخورده ۷ صبح جریمه نوشتن هیچکس پاسخگو نیست اخر وقاحتین اینجوری میخواین کسر بودجه رو جبران کنین