۰ نفر

چراغ سبز نکونام به پرسپولیس

۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۳۶
کد خبر: 834724
چراغ سبز نکونام به پرسپولیس

استقلال صدرنشین در یک بازی دیدنی مقابل مس رفسنجان به تساوی 2-2 رضایت داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ در یکی از دیدارهای آغازین هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی تهران مقابل مس رفسنجان قرار گرفت. که در نهایت شاگردان نکونام مانند بازی حذفی موفق به شکست نویدکیا و شاگردانش نشدند و بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.
سه شنبه: 18/01/1403 ؛ ساعت: 19:00
ورزشگاه: آزادی تهران / 10 هزار تماشاگر
گروه داوری: بیژن حیدری / کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسین مرادی ؛ داور چهارم مهرداد خسروی / ناظر: محمود رفیعی

ترکیب استقلال:
حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی پور (40- زبیر نیک نفس)، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (67- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، رامتین سلیمان زاده، علی عدنان، حسن جعفری، محمد نژاد مهدی، سعید واسعی (79- محمدرضا مهدی زاده)، جلال علی محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، سجاد شهباززاده، محمدمهدی محبی (79- عرفان شهریاری)
سرمربی: محرم نویدکیا

اخطار:

استقلال: آرمین سهرابیان (4)

مس رفسنجان: عرفان شهریاری (88)

شرح گل ها:
استقلال صفر – مس رفسنجان یک (دقیقه 3: سجاد شهباززاده): روی اشتباه آبی ها در خط دفاعی، توپ به محمدمهدی محبی رسید و این بازیکن با یک پاس در عمق، سجاد شهباززاده را صاحب توپ کرد که شوت محکم او وارد دروازه شد تا شوک بدی به تیم نکونام وارد شود.

استقلال یک – مس رفسنجان یک (دقیقه 16: گوستاوو بلانکو): پاس سهرابیان در سمت چپ به ابوالفضل جلالی رسید و ارسال تماشایی این بازیکن پشت نقطه پنالتی به گوستاوو بلانکو رسید که ضربه سر فوق العاده زیبای این مهاجم آرژانتینی به گل تساوی آبی پوشان تبدیل شد.

استقلال یک – مس رفسنجان 2 (دقیقه 46: سعید واسعی): مس خیلی زود و در همان ثانیه دوازدهم نیمه دوم به گل رسید. روی اشتباه ایمان سلیمی، توپ به شهباززاده رسید و این بازیکن نیز با یک پاس در عرض، توپ را به سعید واسعی رساند و او نیز با یک شوت روی پا، گل دوم را به ثمر رساند.

استقلال 2 – مس رفسنجان 2 (دقیقه 50: گوستاوو بلانکو): ارسال آرمین سهرابیان به روی دروازه، روی تیرک فرود آمد و اشتباه بزرگ حامد لک و دفع بد توپ، آن را مقابل گوستاوو بلانکو انداخت و این مهاجم آرژانتینی نیز به راحتی دروازه را باز کرد تا حساب کار دو بر دو شود.

لحظات حساس:

دقیقه 9: مهرداد محمدی با یک حرکت دیدنی وارد محوطه جریمه شد و پس از یک سر توپ، مدافع حریف را از جریان بازی خارج کرد. در ادامه شوت تماشایی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: مهرداد محمدی از راه دور اقدام به شوت زنی که ضربه فوق العاده دیدنی او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: ضربه ایستگاهی مهدی پور با برخورد به دیواره دفاعی به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت و راهی کرنر شد.

دقیقه 32: روی فرار تند و تیز ابوالفضل جلالی، او صاحب موقعیت شد که پس این بازیکن به سهرابیان رسید ولی ضربه مدافع پیش تاخته آبی ها کم جان بود و لک توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 34: ارسال مهدی پور روی یک ضربه کاشته با ضربه سر چشمی همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: گوستاوو بلانکو در پشت محوطه جریمه و با پاس زبیر نیک نفس صاحب فرصت شد که شوت او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک راهی اوت شد.

چراغ سبز نکونام به پرسپولیس

دقیقه 56: ارسال علی عدنان به شهباززاده رسید و با وجود اینکه این بازیکن در آفساید بود اما ضربه سر او را حسینی به زیبایی مهار کرد.

دقیقه 59: پرتاب اوت فخرالدینی در پشت محوطه جریمه به جلالی رسید که شوت محکم و روی پای او به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65: شوت منتظر محمد با برخورد به مدافعان استقلال بلاک شد و به حسینی رسید.

دقیقه 67: پاس ماشاریپوف در پشت محوطه جریمه به بلانکو رسید و او نیز توپ را برای رضاوند کاشت که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: منتظر محمد پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی و پای چپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: بلانکو می توانست هت تریک کند. او روی پاس ماشاریپوف وارد محوطه جریمه شد که شوت مهاجم آرژانتینی را حامد لک با یک دست مهار کرد.

دقیقه 80: استقلال موقعیت بزرگی برای گل تساوی داشت. ضربه پیمان بابایی به پایه تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه توپ به فخرالدینی رسید که شوت او را نژاد مهدی از روی خط دروازه برگشت داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha