۰ نفر

هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات!

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۳۸
کد خبر: 834503
هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات!

مایکروسافت چین را به دخالت در انتخابات آمریکا و برخی دیگر از کشورها متهم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شفقنا؛ گاردین نوشت: مایکروسافت هشدار داده است که چین پس از انجام انتخابات ریاست جمهوری در تایوان، امسال تلاش خواهد کرد با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، انتخابات را در ایالات متحده، کره جنوبی و هند مختل کند.

بر اساس گزارشی که تیم اطلاعاتی تهدیدات این شرکت در روز جمعه منتشر کرد، این شرکت فناوری آمریکایی گفت که انتظار دارد گروه‌های سایبری تحت حمایت دولت چین، انتخابات پرمخاطب در سال ۲۰۲۴ را هدف قرار دهند و کره شمالی نیز در آن دخالت داشته باشد.

در این گزارش آمده است: «در حالی که جمعیت زیادی در هند، کره جنوبی و ایالات متحده به پای صندوق‌های رای می‌روند، احتمالاً شاهد فعالیت بازیگران سایبری و تأثیرگذار چینی و تا حدی بازیگران سایبری کره شمالی برای هدف قرار دادن این انتخابات خواهیم بود».

مایکروسافت مدعی شد: چین «حداقل» محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را از طریق رسانه های اجتماعی ایجاد و توزیع خواهد کرد که «به نفع موقعیت آنها در این انتخابات پرمخاطب باشد».

مایکروسافت می‌گوید: «در حالی که تأثیر چنین محتوایی بر روی مخاطبان کم‌رنگ است، آزمایش‌های فزاینده چین در تقویت میم‌ها، ویدیوها و صداها ادامه خواهد داشت – و ممکن است در آینده مؤثر واقع شود».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha