۰ نفر

اتوبوس بدون ترمز با اقدام پلیس متوقف شد

۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبر: 832577
اتوبوس بدون ترمز با اقدام پلیس متوقف شد

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس راه با سرعت عمل، اتوبوسی که به علت نقص فنی قادر به ترمز و توقف نبود را در ورودی بیرجند متوقف کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: راننده اتوبوس مسافربری طی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ عنوان کرد که در گردنه "ثمن شاهی" ترمز بریده و به سمت بیرجند در حال حرکت است که بلافاصله ماموران پلیس راه برای ایمن سازی مسیر اعزام شدند.

وی بدون اشاره به زمان وقوع این حادثه افزود: اتوبوس به شکل نامتعارف در حرکت و راننده آن سراسیمه و وحشت زده در حال بوق زدن، چراغ دادن و هشدار به سایر خودروها در این محور پرتردد بود که ماموران بسرعت لاین اضطراری را باز کرده و راننده اتوبوس نیز از این محل خارج شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ماموران گشت پلیس راه همچنین به سرعت وارد عمل شدند و با قرار گرفتن در جلوی این اتوبوس و هشدار به سایر خودروهای عبوری بخصوص ورودی مهرشهر بیرجند از ورود خودروها و عابران پیاده به جاده جلوگیری کرده و موفق شدند مسیر را برای راننده اتوبوس بازگشایی کنند.

وی تصریح کرد: راننده اتوبوس در نهایت توانست بدون هیچگونه حادثه ای خودرو را در مسیر سربالایی و روی پل مهرشهر متوقف کند و تلاش ماموران پلیس راه باعث شد از وقوع حوادثی که به یقین در انتظار راننده و دیگر وسایل نقلیه عبوری بود، جلوگیری شود.

سرهنگ رضایی افزود: راننده اتوبوس و رانندگان خودروهای عبوری که وحشت زده شده بودند از تلاش و اقدام خداپسندانه ماموران پلیس راه به جهت ایمن سازی جاده و هشدار به سایر خودروها تشکر و قدردانی کردند.

وی با تاکید بر گشت زنی فعال و هدفمند تیم‌های گشت پلیس راه به منظور ارتقای امنیت ترافیکی محورها همچنین هوشیاری نسبت به چنین رخدادهای حادثه ساز؛ از شهروندان خواست رعایت احتیاط، سرعت مطمئنه و اطمینان از سلامت فنی خودروها را مد نظر قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میهن دوست IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    2 1
    واقعاً باید به این عزیزان که با زحمات خود از حوادث جانی و مالی پیشگیری کنند دست مریزاد گفت و برایشان از خداوند سلامتی آرزو مینمایم.