۰ نفر

ورود بیش از ۵ میلیون زائر به خراسان رضوی

۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸
کد خبر: 832274
ورود بیش از ۵ میلیون زائر به خراسان رضوی

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت سوم فروردین ۱۴۰۳ مجموعا ۵ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۸۵۷ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۸۳ هزار و ۳۵۹ نفر از طریق فرودگاه، ۳۳۸ هزار و ۹۸۴ نفر از طریق راه‌آهن، ۴۸۷ هزار و ۳۰۳ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و ۴ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۲۱۱ نفر از طریق حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهد الرضا(ع) عزیمت داشته‌اند.

گنابادی‌نژاد خطاب به مسافرانی که قصد سفر به مشهد را دارند، توصیه کرد: مسافران عزیز قبل از این که به مشهد مشرف شوند، محل اقامت خود را رزرو کنند. در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

 جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ضمن قدردانی از جامعه هتل‌داران تاکید کرد: براساس توافق صورت گرفته با هتل‌داران مشهد در راستای تکریم و کمک به زائران بارگاه منور رضوی در ایام ماه مبارک رمضان افرادی که ۱۰ روز در هتل‌های مشهد اقامت کنند، از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار خواهند شد، به این معنی که از ۱۰ شب اقامت در هتل‌های مشهد ۳ شب اقامت آن‌ها رایگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha