۹ نفر

خبر خوش برای گردشگران اردبیل

۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۲۶
کد خبر: 832119
خبر خوش برای گردشگران اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری تور رایگان گردشگری یک روزه برای گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، یحیی نجارقابل سوم فروردین گفت: تور رایگان اردبیل‌گردی از امروز برای گردشگران نوروزی و با همکاری شهرداری اردبیل و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این تور رایگان که به صورت یک روزه است از امروز سوم فروردین آغاز می‌شود و تا ۱۲ فروردین ماه هرروز برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند در محل نگارخانه خطایی برای حضور در تور اردبیل‌گردی ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: تور رایگان اردبیل‌گردی هرروز از ساعت ۱۰ صبح و از مقابل موزه شهرداری شروع می‌شود و تا ساعت ۱۶ با بازدید از اماکن تاریخی، اماکن مذهبی، موزه‌ها و بازار تاریخی اردبیل ادامه خواهد داشت.

نجارقابل با اشاره به اینکه اجرای تور شهر گردی در مواقع پیک مسافرت‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است، ادامه داد: حضور راهنمایان گردشگری در این تور و معرفی جاذبه‌های گردشگری به مسافران حاضر در شهر اردبیل می‌تواند در معرفی بیشتر حوزه گردشگری استان موثر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    8 0
    چقدر خوشحال شدم فکر کردم ازتهران تا اردبیل یک روزه گذاشته اید ولی اون هم غنیمت است دستتان درد نکند اگر یه کم هتل ها ومسافر خانه ها ارزان بود خوب میشد مسافرهای بیشتری میامدند تا زیبایی های طبیعت اردبیل را ببینند
  • محمود BR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    5 4
    خواهشاً باعث نشویدشهری را که باخون دل خوردن مردم اصالت وبافت خودراحفظ کرده چه فرهنگی چه سنتی تخریب شودچون تجربه نشان داده متاسفانه برخی از گردشگران بدون ملاحظه باعث ازبین رفتن این ارزشهامیشوند نمونه تخریب محیط زیست را میتوان در مکانهای گردشگری مشاهده نمود باریختن اشغال وبازمانده خوراکیها ودیگر تخریبهاکه دراین مکانهابه وفورقابل مشاهده است
  • حسین IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    3 0
    مشکین شهر چی؟
  • IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    2 1
    ما چند سال پیش رفتیم تبریز مطلع شدیم شهر داری تبریز تور یک روزه گردشگری داره رفتیم نزدیک میدان ساعت جا تون خالی ۴۰ دقیقه ایستادیم گفتن باید مسافر ها یک اتوبوس را پر کنه تا تور برگزار بشه بعدا تکمیل ظرفیت مسافر بردن یک موزه نزدیک های میدان ساعت که ۵ دقیقه با میدان ساعت فاصله نداشت بعد از ورود به موزه مدت زمان کمی گذشته بود و ما یک طبقه از موزه را دیده بودیم صدا زدن بیایید بریم همه تعجب کرده بودن مگه امده بودیم سک سک کنیم بعد هم رفتیم یک موزه دیگه که اسکلت های زیادی داشت و نزدیک موزه اول بود وقتی بیرون آمدیم گفتن برنامه به پایان رسیدو کل گردشگری همین بود فکر کنم این برنامه برای پر کردن لیست بیلان کاری شهرداری برگزار شده بود چون یک برنامه بی کیفتی بود که فقط وقت ما را گرفت و برنامه سفر خودمون را بهم زد
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    6 1
    من اصالتم کوردم ولی خدائیش مردم اردبیل وسنندج وطبس حرف ندارند . هرکه به این سه شهر برود حتما با مردم مهربان وخوب روبرو می شود
  • مبینا IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    1 0
    خیلی خوشحال شدم که دراردبیل شهر توریستی زدن
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    0 1
    اخ اخخخخخ ک چقدررررر دلتنگ اردبیلم☹️☹️. یادش بخیر. دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی بودم چندسال پیش و بهترین روزهای عمرم رو اونجا گذروندم اما هیهااااات که شیراز کجا و اردبیل کجا . لعنت به بعد مسافت که باعث شده من همیشه دلم برای اردبیل فقط پر بکشه... به یاد رباب بهترین دوست دوران دانشجوییم (دختری اهل مغان😘😘😘)