۰ نفر

درگیری‌ مرزی مجدد بین افغانستان و پاکستان / جنگ می‌شود؟

۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۲۰
کد خبر: 831750
درگیری‌ مرزی مجدد بین افغانستان و پاکستان / جنگ می‌شود؟

منابع محلی در ولایت «پکتیکا» از آغاز دوباره درگیری میان طالبان و نظامیان پاکستانی در منطقه «انگور اده» شهرستان «برمل» این ولایت خبر می‌دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، منابع محلی در ولایت «پکتیکا» از آغاز دوباره درگیری میان طالبان و نظامیان پاکستانی در منطقه «انگور اده» شهرستان «برمل» این ولایت خبر می‌دهند.

به گفته منابع، درگیری حوالی ساعت ۳:۰۰ بعدازظهر امروز به وقت محلی آغاز شده است. منابع افزودند درگیری‌ها همچنان جریان دارد و دو طرف از سلاح‌های سبک و سنگین علیه یکدیگر استفاده می‌کنند.

تاکنون از خسارت و تلفات احتمالی این درگیری جزئیاتی در دست نیست و منابع رسمی پاکستان و طالبان در این‌باره چیزی نگفته‌اند.بامداد روز دوشنبه ۲۸ اسفند، جنگنده‌های پاکستانی با نقض حریم هوایی افغانستان مناطقی را در چند ولایت مورد تعرض و بمباران قرار دادند.

در پی این حملات، نیروهای طالبان با نظامیان پاکستانی در ولایت‌های پکتیا، خوست و پکتیکا درگیر شدند، اما از شب گذشته درگیری‌ها با میانجیگری بزرگان قومی دو طرف متوقف شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • کل حسین IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم. بشینید وفقط قدرت خداوند را تماشا کنید شاید ایمان آوردید.
  • احمد IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    0 0
    برعلیه ایران همدست شدن.در شهر دیو بندی پاکستان سازماندهی می‌شوند.میروند افغانستان را می‌گیرند.جلوتر نصف افغان را در جای جای ایران خصوصا در پایتخت مستقر میکنندو....
  • امین IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    0 0
    افغانستان باید سرزمین هایش را پس بگیرد چراه ۶۰درصد خاک افغانستان در اشغال دیگری باشد بنام پاکستان تازه تاسیس جای شرم هست برای افغان ها واقعا