۰ نفر

هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان پرداخت شد؟

۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹
کد خبر: 831136
هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان پرداخت شد؟

سید نظام الدین موسوی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اسناد درمانی بیمه تکمیلی بیش از ۴۳۵ هزار بازنشسته تامین اجتماعی رسیدگی اما پرداخت نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سید نظام الدین موسوی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اسناد درمانی بیمه تکمیلی بیش از 435 هزار بازنشسته تامین اجتماعی رسیدگی اما پرداخت نشده است این در حالی است که  سازمان تامین اجتماعی حق بیمه تکمیلی مربوط به بهمن و اسفندماه را از حقوق بازنشستگان کسر کرده است .
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بازنشستگان با توجه به وضعیت جسمانی و ابتلا به بیماری های مختلف  نیازمند برخورداری از خدمات درمانی با کیفیت هستند که خوشبختانه در حال حاضر بیش از 4میلیون و 200هزار بازنشسته تحت پوشش  بیمه تکمیلی درمان هستند.
موسوی تاکید کرد: با توجه به اینکه خیلی بازنشستگان  در مراکز درمانی و بیمارستانها بخشی از هزینه ها را از جیب پرداخت می کنند لازم است تا خسارتهای درمانی این قشر در کوتاه‌ترین زمان پرداخت شود .
عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: بسیاری از بازنشستگان مشکلات مالی  و معیشتی  دارند و اگر هزینه های بیمه تکمیلی را زودتر پرداخت  کنند شاید گوشه ای از  گرفتاری های آنها برطرف شود .
وی اظهار داشت: باید از مسولان سازمان تامین اجتماعی سوال کرد که  چرا در پرداخت  خسارتهای درمان  بازنشستگان که عمدتا از قشر ضعیف و زحمتکش هستند تعلل  می کنند ؟ در حالی که  هر ماه پول کسورات بیمه از حقوق بازنشستگان کسر می شود.
موسوی افزود: انتظار می‌رود قبل از پایان سال مسئولان  سازمان تامین اجتماعی هر چه سریعتر نسبت به پرداخت این هزینه ها  اقدام نمایند تا رضایت مندی این عزیزان تامین شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • خاصمراد مرادی PL ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری کجا است که هرماه کسر میشود ولی اسناد ومدارک ارای شده به آتیه سازان تکمیلی چندین ماه است بدون جواب مثبت ماندن
  • ناشناس IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    واقعا عالییییی آزمایشگاه میری همانجا حساب میشه دستشون درد نکنه
  • محمدسعیدی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    سلام محمدسعیدی 3031625188کد ملی 3ماه مدارک پزشکی دادم هنوز بیمه تکمیلی پرداخت نکردن در حالی هرماه از حسابم برمیدارنند چرا به فکرما نیستن ممنونم
  • ق ف US ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    تا خونواده مسئولی دور از جون به بیماری خاص مبتلا نشه هررگز درد بیماران خاص ان هم بازنشسته با ان حقوق قیمت ی کفش بماند هزینه های معیشت... بازنشسته باید از طریق غرض و قول هزینه بیمارستان رو تعیین کنه بماند هزینه های جانبی دارو و.....بیمه تکمیلی اکمل ۶ مااااه طول میکشه که شاید هزینه ها رو پرداخت کنه🥺😥