۰ نفر

خبر فوری برای متقاضیان خرید سکه از حراجی

۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبر: 831068
خبر فوری برای متقاضیان خرید سکه از حراجی

خریداران سکه طلا از سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، جهت دریافت سکه طلا از شعب منتخب بانکی، طبق جدول زمانی اعلام شده مراجعه کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، خریداران سکه طلا از سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، جهت دریافت سکه طلا از شعب منتخب بانکی، طبق جدول زمانی اعلام شده مراجعه کنند.

 متقاضیان دریافت سکه طلا از شعب بانک ملی، باید مطابق با دوره زمانی تحویل هر یک از حراج ها، به شعب منتخب مراجعه کنند و بدیهی است، به مراجعه خارج از دوره های تعیین شده، ترتیب اثری داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است، زمان تحویل به دو دوره ۷ روزه با هزینه انبارداری و بدون هزینه انبارداری تقسیم می شود.  برنده حراج می تواند جهت تحویل فیزیکی سکه خود از شعبه منتخب، پس از گذشت ۷ روز کاری پس از تخصیص به مدت ۷ روز کاری بعد مراجعه کند؛ در این دوره فقط هزینه تحویل ۳۰۰ هزار ریالی به ازای هر سکه دریافت می شود.

در صورت تاخیر در دریافت سکه، متقاضی به مدت ۷روزکاری دیگر می تواند علاوه بر پرداخت هزینه تحویل با پرداخت هزینه نگهداری به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به ازای هر قطعه، سکه خود را تحویل بگیرد.

خبر فوری برای متقاضیان خرید سکه از حراجی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    سلام من هم 13اسفند واریزی به کیف پولم داشتم که بعد از یک هفته بلوکه شدن پول موجودی کیف پولم رو صفر کردن بارها با پشتیبانی تماس گرفتم ولی با بهانه های مختلف هیچ کمکی برای رفع مشکل انجام ندادند ‌و نمی‌دانیم باید به کجا مراجعه کنیم