۰ نفر

خبر خوش برای جانبازان و معلولان

۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۰
کد خبر: 831031
خبر خوش برای جانبازان و معلولان

مدیر سامانه حملی و نقلی جانبازان و معلولان از افزایش ظرفیت خدمات رسانی این سامانه با ورود ون‌های جدید خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، مقصود عیوض زاده، مدیر سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد گفت: در حال حاضر بیش از ۵ هزار مشترک از خدمات سامانه جانبازان و معلولان استفاده می‌کنند و با اضافه شدن ون‌های جدید این ظرفیت افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد؛ با نگاه ویژه مدیرعامل شرکت واحد به موضوع حمایت از جامعه معلولان، سال جاری قرارداد خرید ۴۰ دستگاه ون سامانه جانبازان منعقد شد که ۱۰ دستگاه از این قرارداد را امروز تحویل گرفتیم.

عیوض زاده افزود؛ با اعلام تولید کننده مربوطه، مابقی این ون ها به تدریج تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به ناوگان ملحق می‌شوند و با تجهیز ون‌های جدید به جک‌های بالابر، معلولان و جانبازان گرامی می‌توانند از این ظرفیت جدید بهره مند شوند.

مدیر سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد در پایان خاطرنشان کرد: معلولان و جانبازان گرامی در طول روز می‌توانند از طریق سامانه ۶۳۰۵ نسبت به رزرو سرویس اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    مجلس و دولت انقلابی در مورد جانبازان زیر ۲۵ درصد چه کار خاصی انجام دادن جز همان مصوبات تبعیض آمیز قبلی مصوبه جدید ی که بیانگر رفع تبعیض و بی عدالتی باشد دیده نشد
  • پیل افکن IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    با سلام آقایان مسئولین محترم برای کدام جانبازان.جانبازی که سه ماه هست در بیمارستان جون میده یک آمبولانس هم به او نمی دهند.و یکی از این مسئولین سرهم نزدن.به عرض مسئولین محترم برسانم یک دانه قرص 65میلیون .و یک آمپول 55میلیون خریدن.هیچ کس پول این داروها را پرداخت نمی کنن.نا گفته نماند.هم آزاده هستش.بنام سعید یدملت.در بیمارستان خاتمه انبیا تهران وووووو
    • محمدرضا IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      0 0
      خدا رحمتش کنه، فوت شد