۰ نفر

نقشه استقلالی‌ها جواب داد

۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبر: 830860
نقشه استقلالی‌ها جواب داد

دو بازیکن پرسپولیس که در دیدارهای گذشته تیم خود بهترین عملکرد را داشتند در بازی با استقلال حرفی برای گفتن نداشتند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر شامگاه چهارشنبه ۲۳ اسفند به مصاف هم رفتند که دربی صد و سوم در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا همانند بازی رفت این فصل مصاف آنها پیروزی برای دو تیم به همراه نداشته باشد.

مهدی ترابی و اوستون ارونوف وینگر پرسپولیس که با شروع نیم فصل دوم عملکرد خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشته بودند و نقطه قوت پرسپولیس در مصاف با استقلال به حساب می‌آمدند، نتوانستند کار خاصی را برابر این تیم انجام دهند و بازیکنان استقلال راه نفوذ این دو بازیکن به محوطه جریمه خود را بسته بودند.

در نیمه اول ارونوف در سمت چپ و ترابی در سمت راست بازی کردند و به جز یک شوتی که ارونوف به سمت دروازه سید حسین حسینی شلیک کردند، موقعیت دیگری را شاهد نبودیم.

با شروع نیمه دوم، اوسمار تصمیم به جابه‌جایی این دو بازیکن گرفت و ترابی به سمت چپ و ارونوف در سمت راست به کار گرفته شدند اما این‌بار هم شگرد اوسمار برای باز کردن دروازه استقلال بی حاصل بود تا آنالیز خوب کادر فنی آبی‌ها جواب دهد و دو بازیکن مؤثر پرسپولیس تبدیل به بازیکنان بی خطر شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha