۱ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری خارجی؛

سفر به تایلند چقدر هزینه دارد؟ / قیمت تور ۱۰ روزه پاتایا برای نوروز + جدول

۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبر: 830851
سفر به تایلند چقدر هزینه دارد؟ / قیمت تور ۱۰ روزه پاتایا برای نوروز + جدول

بررسی هزینه سفر به شهر پاتایا در تایلند را در این گزارش بخوانید.

اقتصاد آنلاین- معصومه حیدریان؛ تایلند یا پادشاهی تایلند به پایتختی شهر بانکوک کشوری عمدتا بودایی است که همین امر بر فرهنگ مردم تاثیر بسزایی گذاشته است.معابد بودایی بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ مردم این کشور به شمار می‌روند که البته نقش بسیار مهمی هم در صنعت گردشگری ایفا می‌کنند. علاوه بر این تایلند به خاطر جزیره‌های پر تعداد با سواحل شنی و همچنین غذاهای خیابانی شهرتی جهانی دارد.

نام تایلند برگرفته از دو کلمه‌ thai و land به معنی سرزمین لبخند است. پوکت، پاتایا، بانکوک و استان کرابی مهم‌ترین مقصدها در تایلند هستند که در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردارند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی شهر پاتایا در تایلند و هزینه سفر به آنجا بپردازیم.

پاتایا شهر ساحلی کوچکی است در کشور تایلند که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد. این شهر ساحلی، یک مقصد محبوب گردشگری در آسیا است. این شهر، جزو محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در تایلند است که در دهه‌ ۱۹۸۰ به شهرت رسید و از آن زمان تابه‌حال، روزبه‌روز محبوب‌تر از قبل شده است.

پاتایا شهری چندفرهنگی است و فرصت‌های خوبی برای اقامت، غذا خوردن و تفریح کردن دارد. بسیاری از سواحل و تفریحات این شهر، کاملا خانوادگی هستند و این شهر به‌تنهایی یک بهشت استوایی است. بازارهای رنگارنگ و شلوغ و غذاهای خیابانی لذیذ و متنوع از دیگر جذابیت‌های پاتایا برای گردشگران است.

پاتایا دارای اقلیمی گرمسیری است که به‌دلیل نزدیکی با بانکوک، شباهت بسیاری به آب و هوای این شهر دارد اما به‌دلیل ساحلی بودنش، هوای نسبتا خنک‌تری دارد. زمستان‌های این شهر خشک و دارای آب و هوای بسیار مطلوبی است اما در ماه آوریل، هوا بسیار گرم می‌شود. فصل‌های بارانی اساسا از ماه مه تا نوامبر طول می‌کشند، ولی در طول ماه‌های سپتامبر و اکتبر بارش شدیدتری را شاهد خواهیم بود. در این شهر، باران به‌جای بارش نم نم و طولانی، بیشتر به‌صورت رگباری و کوتاه مدت می‌بارد.

بهترین زمان برای سفر به پاتایا از دسامبر تا آوریل است یعنی فصل خشک در پاتایا و البته از دسامبر تا اواسط فوریه زمانی ایده‌آل برای سفر محسوب می‌شود. از اواسط فوریه تا آوریل، کمی دمای هوا افزایش پیدا می‌کند.

هزینه سفر به پاتایا چقدر می‌شود؟

اگر قصد سفر به پاتایا در نوروز 1403 را دارید؛ در ادامه قیمت تور 10 روزه پاتایا را بررسی کرده‌ایم.

هزینه اقامت در هتل Grand Day Night (سه ستاره) در یک اتاق دو تخته، 65 میلیون تومان اعلام شده است. این در حالی است که اگر اتاق یک تخته در این هتل بخواهید، باید 71 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کنید.

اقامت در هتل چهار ستاره Season Five برای اتاق دو تخته، 74 میلیون و 200 هزار تومان و برای اتاق یک تخته 89 میلیون و 900 هزار تومان خرج دارد.

اگر مایل به اقامت در هتل پنج ستاره هستید، می‌توانید هتل Avani Pattaya Resort را انتخاب کنید. 9 شب اقامت در این هتل در اتاق دو تخته 98 میلیون و 400 هزار تومان و  در اتاق یک تخته، 136 میلیون و 700 هزار تومان هزینه دارد.

قیمت تور ۱۰ روزه پاتایا
هتل درجه ستاره دو تخته یک تخته کودک بدون تخت
 Welcome Plaza 3 ستاره ۶۶,۷۰۰,۰۰۰ ۷۴,۸۰۰,۰۰۰ ۶۳,۸۰۰,۰۰۰
Ibis Pattaya 3 ستاره ۶۹,۴۰۰,۰۰۰ ۸۰,۲۰۰,۰۰۰ ۶۴,۹۰۰,۰۰۰
Vista Pattaya 4 ستاره ۷۲,۶۰۰,۰۰۰ ۸۶,۶۰۰,۰۰۰ ۶۶,۲۰۰,۰۰۰
The Bay Veiw 4 ستاره ۷۵,۸۰۰,۰۰۰ ۹۳,۱۰۰,۰۰۰ ۶۷,۵۰۰,۰۰۰
A-one Royal Cruise 4 ستاره ۷۶,۸۰۰,۰۰۰ ۹۴,۱۰۰,۰۰۰ ۶۸,۵۰۰,۰۰۰
Siam Bayshore 4 ستاره ۸۱,۲۰۰,۰۰۰ ۱۰۳,۹۰۰,۰۰۰ ۶۹,۶۰۰,۰۰۰
Royal Cliff Beach 5 ستاره ۹۶,۴۰۰,۰۰۰ ۱۳۴,۲۰۰,۰۰۰ ۷۵,۷۰۰,۰۰۰
Avani Pattaya Resort 5 ستاره ۹۸,۴۰۰,۰۰۰ ۱۳۶,۷۰۰,۰۰۰ ۷۷,۴۰۰,۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha