۰ نفر

فوری / تیراندازی در مجیدیه تهران

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبر: 830520
فوری / تیراندازی در مجیدیه تهران

رییس مرکز سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرک از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در محله مجیدیه تهران خبر داد و گفت: ۲ متهم دستگیر شده با تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سعید راستی روز چهارشنبه اظهار کرد: دیروز ماموران مرکز عملیات این سازمان خبری در خصوص تیراندازی ۲ نفر از اراذل و اوباش در شرق تهران دریافت کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در محله مجیدیه به سمت فردی حمله ور شده و به طرف او تیراندازی کرده‌اند که این اقدام موجب جراحت این فرد شده و متهمان نیز بلافاصله محل درگیری را ترک کرده بودند.

سرهنگ راستی اضافه کرد: به محض دریافت این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات پایتخت قرار گرفت و در همین خصوص عاملان این درگیری مسلحانه که ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و شرور منطقه بودند، شناسایی شدند.

رییس مرکز سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ ادامه داد: با شناسایی هویت بدست آمده مشخص شد متهمان سابقه دار هستند لذا مخفیگاه این افراد و تردد آنان تحت کنترل پلیس در آمد و در یک عملیات منسجم هر ۲ نفر دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha