۰ نفر

مجرمان حرفه‌ای در ایام نوروز مرخصی دارند؟

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبر: 830258
مجرمان حرفه‌ای در ایام نوروز مرخصی دارند؟

 دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: مجرمان سابقه‌دار، حرفه‌ای و مرتکبان جرایم خشن در ایام نوروز تحت هیچ شرایطی به مرخصی نمی‌روند.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدحسین درودی روز سه‌شنبه افزود: افرادی که دوره محکومیت آنان نیز به پایان رسیده است در رصد ضابطان عام و خاص هستند و در صورت ارتکاب مجدد جرم، مطابق قانون با آنان قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: برخورد دستگاه قضایی با مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک و مرتکبان جرایم خشن که امنیت و آسایش مردم را مختل کنند، طبق قانون سخت و قاطع خواهد بود.

دادستان مشهد گفت: دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نیز مانند سال‌های گذشته در ایام نوروز با استقرار کشیک نوروزی به صورت ۲۴ ساعته به مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی ارائه خدمات خواهد کرد.

درودی در خصوص چهارشنبه پایان سال نیز افزود: دادستانی به آزادی‌های مشروع مردم در برگزاری مناسبت‌های ملی و آیینی که با رعایت موازین شرعی و قانونی انجام می شود، احترام می گذارد.

وی از شهروندان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه رفتارهایی که مخل امنیت و آسایش دیگران در شب چهارشنبه آخر سال می شود، اجتناب کنند در غیر این صورت متهمان چهارشنبه آخرسال باید در دوره های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی که در معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مشهد برنامه ریزی شده است شرکت کنند.

دادستان مشهد گفت: بر اساس قانون چنانچه افرادی به طور غیرمجاز مواد منفجره خریداری، نگهداری و حمل و یا توزیع و فروش کنند، به حبس از ۶ ماه تا ۲ سال محکوم خواهند شد.

درودی افزود: همچنین در صورت هرگونه اخلال در نظم عمومی، تخریب و حریق اموال عمومی و خصوصی طبق قانون مجازات اسلامی در برخی موارد تا سه سال حبس در انتظار مرتکبان این جرایم خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha