۱ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از بازار موبایل؛

خریداران موبایل بخوانند؛ کدام گوشی سامسونگ را بخریم؟

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴
کد خبر: 830239
خریداران موبایل بخوانند؛ کدام گوشی سامسونگ را بخریم؟

در این گزارش به بررسی آخرین قیمت گوشی‌های موبایل در بازار پرداخته‌ایم.

اقتصاد آنلاین - معصومه حیدریان؛ اگر در روزهای پایان سال به دنبال خرید یک گوشی هستید، اما اطلاع دقیقی از قیمت‌ها ندارید، این گزارش می‌تواند به شما کمک کند.

اگر انتخاب شما خرید یک گوشی سامسونگ است، مدل‌های مختلفی را می‌توانید تهیه کنید. به طور مثال، مدل Galaxy A۱۴ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، 5 میلیون و 610 هزار تومان قیمت دارد. با همین حدود سرمایه، می‌توانید مدل گلکسی M۱۳ سامسونگ را با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت بخرید. قیمت این گوشی 5 میلیون و 700 هزار تومان است.

مدل گلکسی A۵۴ ۵G با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت نیز، 15 میلیون و 979 هزار تومان هزینه دارد.

برای خرید سامسونگ گلکسی A۳۴ ۵G (SM-A۳۴۶E/DSN) باید سرمایه‌ای حدود 10 میلیون و 529 هزار تومان داشته باشید. ظرفیت این گوشی ۱۲۸ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت است.

یک مدل اقتصادی سامسونگ به بودجه‌ای حدود 7 میلیون و 989 هزار تومان نیاز دارد. مدل این گوشی سامسونگ گلکسی A۲۴ ۴G است که حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت دارد.

اگر به دنبال خرید یک گوشی با کیفیت‌تر و مدل بالاتر از برند سامسونگ هستید، می‌توانید مدل گلکسی S۲۰ FE ۵G SM-G۷۸۱B/DS را با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت تهیه کنید.قیمت این گوشی 16 میلیون و 650 هزار تومان است. همچنین، ارزان‌ترین گوشی سامسونگ در بازار به قیمت 3 میلیون و 690 هزار تومان به فروش می‌رسد. مدل این گوشی Galaxy A۰۴e است که ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت دارد.

گوشی سردمدار سامسونگ یعنی گلکسی S۲۳ Ultra ۵G با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت نیز به قیمت 61 میلیون و 699 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین، مدل Galaxy S۲۴ Ultra ۵G با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت  و رم ۱۲ گیگابایت نیز در بازار 71 میلیون و 899 هزار تومان قیمت خورده است.

برای اطلاع از قیمت دیگر مدل‌های سامسونگ جدول زیر را بخوانید؛

*توجه داشته باشید که اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های فروش اینترنتی است.*

قیمت گوشی‌های سامسونگ (22 اسفند 1402)
مدل ظرفیت قیمت / تومان
S۲۳ Ultra ۵G ۲۵۶ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت ۵۴,۶۹۹,۰۰۰
Galaxy A۲۴ ۴G (SM-A۲۴۵F/DSN) ۱۲۸ گیگابایت رم ۶ گیگابایت ۷,۹۸۹,۰۰۰
Galaxy A۰۴ ۳۲ گیگابایت رم ۳ گیگابایت ۴,۱۰۰,۰۰۰
Galaxy A۵۳ ۵G ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت ۱۳,۷۰۰,۰۰۰
Galaxy A۰۴s ۶۴ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۵,۸۰۰,۰۰۰
Galaxy A۲۴ ۴G ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت ۹,۴۸۹,۰۰۰
Galaxy S۲۳ FE ۵G ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت ۲۴,۳۹۷,۰۰۰
Galaxy S۲۴ Ultra ۵G ۲۵۶ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت ۷۱,۸۹۹,۰۰۰
Galaxy A۳۴ ۵G ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت ۱۲,۷۰۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    2 0
    با سلام امروزه بیشتر کسب و کارها برای افزایش فروش خود احتیاج به تبلیغات گسترده دارند تا در کوتاه ترین زمان به مخاطبین بیشتری دسترسی داشته باشند و سریعتر شناخته شوند و بتوانند در سریعترین زمان به فروش دلخواه محصولات و خدمات خود برسند . سایت تبلیغاتی آگهی 90 یکی از بهترین امکاناتی هست که شما میتواند با درج آگهی های تبلیغاتی خود در این سایت از امتیاز انتشار آگهی خود در دیگر شبکه های اجتماعی هم برخوردار شوید لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید : https://agahi90.ir
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    سلام به نظر من اونی که پشتش آبیه فوق العاده خوبه چونکه من خودمم دوازده سال اون گوشی رو استفاده کردم و اصلا شکستن نمیدونه