۰ نفر

مهد خوراک ایران کدام استان است؟

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبر: 830225
مهد خوراک ایران کدام استان است؟

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز تلاش می کنیم تا در تبلیغات خود، کرمانشاه را به عنوان مهد خوراک ایران معرفی کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، امروز (۲۲ اسفند) در نشست کمیته گردشگری شهری ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به آمادگی کرمانشاه برای میزبانی از مسافران نوروزی، اظهار کرد: برنامه های نوروزی استان، امسال از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا ۲۴ فروردین ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: هماهنگی‌هایی با دستگاه های اجرایی مختلف در استان انجام شده تا امسال بتوانیم بهترین خدمات را به گردشگران و میهمانان نوروزی داشته باشیم.

معاون گردشگری استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کرمانشاه به عنوان شهر خلاق خوراک ایران معرفی شده، در برنامه های تبلیغاتی و معرفی استان باید این موضوع در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی در نمایشگاه بین المللی گردشگری امسال از کرمانشاه به عنوان مهد خوراک نام برد، بنابراین باید در نوروز امسال کرمانشاه را با این شعار به گردشگران معرفی کنیم.

امیری در ادامه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز امسال هم اشاره کرد و گفت: با توجه به ورود حجم زیادی از گردشگران به استان در ایام نوروز، در ورودی شهر کرمانشاه باید لیست واحدهای پذیرایی که در این ایام فعال هستند را با نصب بنر به مسافران نوروزی اطلاع رسانی کنیم. 

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین سامانه ۰۹۶۲۹ به عنوان سامانه ملی ستاد خدمات سفر در این ایام آماده ثبت شکایات گردشگران نوروزی خواهد بود.

معاون گردشگری استان در پایان عنوان کرد: در بحث سرویس های بهداشتی، برپایی سفره های هفت سین، فعال بودن سامانه کرمانشاه گشت، برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع) در هفتم فروردین نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha