۱ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

کاتالیست ایرانیان در مسیر نوآوری و پیشرفت / تولید 13 محصول جدید کاتالیستی برای صنعت پتروشیمی

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۳۸
کد خبر: 830030
کاتالیست ایرانیان در مسیر نوآوری و پیشرفت / تولید 13 محصول جدید کاتالیستی برای صنعت پتروشیمی

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به همراه دکتر اسدیان معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از شهرک صنعتی سالاریه بازدید کردند و با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان آشنا شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ شرکت دانش‌بنیان گسترش کاتالیست ایرانیان به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات«ومعادن» فعالیت خود را در سال 1390 با هدف بومی‌سازی و توسعه تولید انواع کاتالیست‌های مورد نیاز در صنایع فولاد، شیمیایی و نفت، گاز و پتروشیمی کشور آغاز کرده است.

همچنین این مجموعه در سال 1396 به عنوان اولین صادرکننده کاتالیست شناخته شد.

فرشاد مقیمی طی بازدید از شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان گفت: این مجموعه نمونه‌ای موفق از احیای واحدهای صنعتی غیرفعال است که خوشبختانه امروز بعد از حدود دو سال که از احیای مجدد این واحد می گذرد نشان می دهد با اتکا به همت و تلاش سرمایه گذاران و حمایت های دولت، می توان شاهد رونق تولید و اشتغال در کشور بود.

محمدحسین مولوی زاده مدیر عامل کاتالیست ایرانیان نیز در این بازدید گفت: در حال حاضر با حمایت‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات《ومعادن》به عنوان سهامدار اصلی این شرکت دانش بنیان، حدود 30 نوع کاتالیست در این مجموعه تولید می شود که هدف اصلی این واحد، دستیابی به 100 نوع کاتالیست می‌باشد. با توجه به نیازمندی‌های حوزه معدن و سایر صنایع، امیدواریم با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز این واحد تولیدی،  بتوانیم در تنوع محصولات و توسعه شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان تاثیرگذار باشیم.

دکتر مولوی زاده در خصوص برنامه های 1403 شرکت کاتالیست ایرانیان افزود: توسعه صادرات به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس، تولید 13 محصول جدید کاتالیستی برای صنعت پتروشیمی، راه‌اندازی خط تولید تجاری محصولات جدید در 6 ماهه اول 1403 و خلق دانش سایر کاتالیست‌های مورد نیاز کشور از جمله برنامه‌های این شرکت در سال آینده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha