۰ نفر

کشف بیش از ۳۵ هزار مواد محترقه

۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰
کد خبر: 829955
کشف بیش از ۳۵ هزار مواد محترقه

فرمانده انتظامی فردیس از کشف ۳۵ هزار ۸۰۰ عدد مواد محترقه در سه عملیات مختلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از پلیس البرز، سرهنگ "کامران ملکی" روز دوشنبه اظهار کرد: با هدف پیشگیری از خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، مقابله با افرادی که در رابطه با تهیه، توزیع و قاچاق این مواد فعالیت دارند؛ در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی فردیس طی ۷۲ ساعت گذشته با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، تعداد ۳۵ هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه را کشف و سه نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.


دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۸ فقره سرقت در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " علی سلیمانی " گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان "ساوجبلاغ"، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات پلیسی و میدانی، در نهایت موفق به شناسایی یک نفر سارق در این زمینه شدند.
سلیمانی بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی سارق مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه در شهر هشتگرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ یادآورشد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود و در بازجوئی های ماموران به ارتکاب جرم خود با همدستی یک نفر دیگر اعتراف که همدست وی نیز در عملیات جداگانه دستگیر شد.
سلیمانی گفت: متهمان در بازجویی های تکمیلی ماموران پلیس آگاهی به ۱۸ فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی خالی از سکنه در سطح شهرستان ساوجبلاغ اعتراف کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha