۰ نفر

این متخلفان تعطیلات عید را در بازداشت می‌مانند

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبر: 829695
این متخلفان تعطیلات عید را در بازداشت می‌مانند

فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن هشدار به هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم تاکید کرد: متخلفان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات سال نو در بازداشت می‌مانند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار جلیل موقوفه‌یی ۲۰ اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با مسوولان قضایی استان برای برخورد با متخلفان چهارشنبه آخر سال انجام شده و با کسانی که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند برابر قانون برخورد می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی ضمن هشدار به برهم زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه آخرسال از خانواده‌ها و والدین هم‌استانی خواست: در روزهای پیش رو بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

وی با بیان اینکه برقراری نظم و تامین امنیت و آرامش مردم وظیفه نیروی انتظامی است تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هیچ ملاحظه و مماشاتی با متخلفان نخواهیم داشت.

سردار موقوفه‌یی با اشاره به حوادث متعدد چهارشنبه آخر سال از خانواده‌ها خواست: با آموزش و گوشزد به‌هنگام به فرزندان خود، آنها را از مخاطرات احتمالی این روز دور کنند.

وی با بیان اینکه انتظار می رود که والدین بچه‌های خود را مدیریت کنند ادامه داد: توصیه ما به جوانان و نوجوانان این است که هیجانات خود را کنترل کرده و از دست زدن به رفتارهای مخاطره‌آمیز پرهیز کنند.

فرماندهی انتظامی استان سمنان در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص اقدامات پیشگیرانه فراجا استان سمنان افزود: پلیس استان سمنان از اول اسفندماه اقدامات پیشگیرانه‌ای در این ارتباط در شهرستان‌های مختلف استان داشته و مقادیری نیز موادمحترقه از متخلفان کشف و ضبط شده است.

وی از شناسایی متخلفان سابقه‌دار در این ارتباط خبر داد و گفت: پلیس با افرادی که برای منافع مالی خود دست به ساخت و فروش مواد محترقه و خطرزا می‌کنند به شدت برخورد می‌کند و با هماهنگی صورت گرفته با مسوولان قضایی افراد متخلف دستگیرشده تا پایان تعطیلات در بازداشت پلیس خواهند ماند تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha