۱ نفر

نکات مهم درباره کسب سود از ترون! استیکینگ ترون

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵
کد خبر: 829627
نکات مهم درباره کسب سود از ترون! استیکینگ ترون

​​​​​​​استیکینگ ترون یکی از روش‌های غیر فعال برای کسب سود و درآمد از ارز دیجیتال ترون است.

استیکینگ ترون: مزایای فراوان، سادگی و مشارکت در توسعه شبکه

در روش استیکینگ ترون، کاربران با سپرده گذاری مقدار مشخصی از توکن‌های ترون به فرایند پردازش تراکنش‌های شبکه می‌پیوندند. علاوه بر دریافت امتیاز پهنای باند و انرژی برای این فعالیت و مشارکت، پاداش نیز دریافت می‌کنند.

فواید متعددی در استیکینگ ترون نهفته است که پیش از هر اقدامی، آگاهی از امنیت این روش برای کسب سود از ترون ضروری است. این روش نیاز به دانش یا مهارت خاص ندارد و فرصتی برای کاربران فراهم می‌کند تا در مدیریت و کنترل شبکه ترون مشارکت کرده و به رشد و توسعه آن کمک کنند.

چند نکته مهم درباره استیکینگ ترون

بهتر است قبل از شروع استیکینگ به این نکات توجه بفرمایید:

  • بررسی مدت زمان لازم برای استیکینگ ترون: مدت زمان لازم برای استیکینگ ترون و دریافت سود و پاداش، متغیر است و به پلتفرم مورد استفاده شما بستگی دارد. در برخی پلتفرم‌ها، دارایی دیجیتال شما برای مدت زمان کوتاهی به‌عنوان‌مثال سه روز فریز می‌شود، در حالی که در برخی دیگر از پلتفرم‌ها، مدت زمان فریز شدن طولانی‌تر است و تا 2 سال هم گزارش شده است.
  • سادگی رابط کاربری عاملی کلیدی در انتخاب پلتفرم استیکینگ ترون: نکته دوم در انتخاب پلتفرم مناسب برای استیکینگ ترون، توجه به سادگی رابط کاربری آن می‌باشد هرچقدر رابط کاربری ساده‌تر باشد، مدیریت و کنترل ارزهای دیجیتال شما ساده‌تر است.
  • سود سالیانه عاملی مهم در انتخاب پلتفرم استیکینگ ترون: نکته سوم در انتخاب پلتفرم مناسب برای استیکینگ ترون، توجه به مقدار سود سالیانه پرداختی آن پلتفرم است. هر پلتفرم سود سالیانه خود را دارد و انتخاب پلتفرم با سود بیشتر در نهایت می‌تواند پاداش بیشتری برای فریز کردن ترون‌های شما به ارمغان بیاورد.
  • امنیت و اعتبار رکن اصلی انتخاب پلتفرم استیکینگ ترون: نکته چهارم و مهم‌ترین نکته در انتخاب پلتفرم مناسب برای استیکینگ ترون، توجه به امنیت و اعتبار کیف پول و پلتفرم مورد نظر است. انتخاب پلتفرمی امن و معتبر، امنیت دارایی‌های دیجیتال شما را تضمین می‌کند.
  • برنامه ‌ریزی و هدف‌گذاری گامی کلیدی در استیکینگ ترون: آخرین نکته و مهم‌ترین گام در استیکینگ ترون، برنامه ‌ریزی و مشخص کردن هدف برای این کار است. از آنجایی که ترون بر خلاف تتر یک استیبل کوین نیست و دارایی نوسانات قیمتی می‌باشد، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای کسب سود از ترون ضروری است.

با رعایت کردن به این  نکات شما می‌توانید بیشترین بازده ای را در کسب سود از ترون داشته باشید و مناسب‌ترین پلتفرم را برای استیک ترون خود انتخاب کنید همچنین پیشنهاد می‌شود اطلاعات مربوط به هر پلتفرم را مطالعه کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشید.

معرفی روش‌ استیکینگ ترون

برای کسب سود از ترون، کاربران می‌توانند از روش استیکینگ ترون استفاده کنند. در این روش، کاربران با خرید و نگهداری ارز دیجیتال ترون در کیف پول خود، می‌توانند به شبکه ترون کمک کنند و پاداش دریافت کنند.

مراحل استیکینگ ترون

مانند سایر روش‌های کسب درآمد از ترون این روش (استیکینگ ترون) نیز دارای مراحلی می‌باشد که به طور خلاصه شامل مراحل زیر می‌شود:

  1. مرحله اول در یک والت که از استیکینگ ترون نیز پشتیبانی می‌کند مانند تراست ولت، حساب کاربری خود را ایجاد کنید.
  2. مرحله دوم مقداری ترون (TRX) بخرید با استفاده از دارایی موجود والت خود را برای استیکینگ ترون شارژ کنید.
  3. مرحله سوم نگهداری ترون است، ترون‌های خریداری شده را در حساب خود ذخیره کنید و تعداد توکن ترون که قصد فریز کردن آن را دارید را مشخص نمایید.
  4. مرحله چهارم انتخاب اعتبارسنج است، از بخش مربوط به استیکینگ ترون، یک ولیدیتور و یا اعتبارسنج انتخاب کنید.
  5. مرحله پنجم قفل کردن ترون می‌باشد مقدار ترون مورد نظر خود را نزد ولیدیتور قفل کنید.
  6. مرحله آخر دریافت پاداش می‌باشد در آخرین مرحله، پاداش استیکینگ ترون به‌حساب شما واریز می‌شود و معمولاً هر والت مدت ‌زمان مشخصی برای نگهداری ترون تعریف می‌کند.

معرفی برخی از پلتفرم‌ها برای استیکینگ ترون

علاوه بر کیف پول‌های ترون، پلتفرم‌های معاملاتی نیز روش‌هایی برای استیکینگ ترون ارائه می‌دهند. در زیر نام 5 تا از این پلتفرم‌ها آمده است:

  • کوین بیس (Coinbase) 
  • بایننس (Binance)
  • کریپتو دات‌کام (Crypto.com)
  • پنکیک سواپ (Pancake Swap)
  • الیمپوس دائو (Olympus DAO)

قیمت حال حاضر ترون نسبت به یک سال گذشته

ترون در رتبه 13 محبوب ترین ارز دیجیتال دنیا کریپتو قرار دارد و به عنوان ایجاد یک پلتفرم برای حمایت از تولید و اشتراک گذاری محتوا غیرمتمرکز و اجرای قراردادهای هوشمند معروف است.

ترون در سال 2022 شاهد رشد چشمگیری بود، اما در اواسط سال 2023 با کاهش قیمت روبرو شد. قیمت ترون در تاریخ 1402.12.16 حدودا 0.13 دلار است که نسبت به یک ماه گذشته 14.44 درصد، نسبت به 90 روز گذشته 32.45 درصد و نسبت به یک سال گذشته تقریباً 104.02 درصد افزایش قیمت داشته است.

ترون در حال حاضر در رتبه 13 بازار کریپتوکارنسی قرار دارد و حجم معاملات روزانه آن 729 میلیون دلار است.

خرید ترون از پی ام ایکس چنج

برای خرید ترون، به وب سایت پی‌ام‌ایکس چنج مراجعه کنید و از بخش خرید و فروش ارز مبدأ به روی تومان و ارز مقصد را ترون انتخاب نمایید. مقدار ترون که قصد خرید آن را دارید وارد کنید به روی مبادله ضربه بزنید در ادامه شماره تماس از شما خواسته می‌شود که لازمه شماره تماس به نام شخص شما باشد و با کد ارسال شده شماره تماس خود را تأیید کنید. بعد از مراحل ثبت نام و ثبت کارت بانکی آدرس والت خود را وارد می‌کنید و وارد درگاه پرداخت می‌شود، پس از واریزی و تکمیل سفارش هش و سایر اطلاعات واریزی ترون شما در فاکتور خرید نمایش داده می‌شود.

سود سالانه از استیکینگ در 3 کیف پول محبوب ترون چه مقدار است؟

همان‌طور که در ابتدا مقاله توضیح دادیم و می‌دانید، سود استیکینگ ترون در هر پلتفرم و کیف پول متفاوت است. اما به طور کلی مقدار سود دریافتی به تعداد ترون استیک شده بستگی دارد.

در ادامه سود سالیانه برای استیک ترون در 3 کیف پول که از استیکینگ ترون پشتیبانی می کنند را مشخص می کنیم:

  1. آتمیک ولت (Atomic Wallet): کاربران با استیکینگ ترون در آتمیک ولت می‌توانید حدوداً سالانه ۵ درصد از مقدار ترون‌های خود را به عنوان پاداش دریافت کنند.
  2. تراست ولت (Trust Wallet): تراست ولت به شما سالیانه ۴.۱ درصد از مقدار توکن‌های ترون‌ استیک شده را به عنوان پاداش پرداخت می‌کند.
  3. لجر (Ledger): لجر کیف پول فیزیکی به کاربران خود برای استیک ترون سالیانه ۳.۳ درصد از میزان ترون‌های استیک شده را پاداش می‌دهد.

جمع بندی

در پایان برای کسب سود از ترون لازم است به این موضوع توجه فرمایید که میزان پاداش‌ها در تمامی پلتفرم‌ها مقدار ثابتی نمی‌باشند و مدت زمان استیکینگ ترون نیز با توجه به هر پلتفرم و شرایط استیکینگ متغیر است.

مدت ‌زمان استیکینگ ترون و سود حاصل از آن به عوامل مختلفی از جمله شرایط بازار و توافقات هر پلتفرم بستگی دارد. پس انتخاب پلتفرم مناسب برای استیکینگ ترون از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا به طور مستقیم بر امنیت فرایند و همچنین میزان سود شما تأثیرگذار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    0 0
    عالی بود