۰ نفر

زمان واریز یارانه دهک‌های یک تا سوم اعلام شد

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲:۰۰
کد خبر: 829584
زمان واریز یارانه دهک‌های یک تا سوم اعلام شد

روز گذشته (جمعه ۱۸ اسفندماه) مبلغ یارانه تشویقی به حساب افراد واریز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تیتر کوتاه، در بسیاری از کشورها، دولت‌ها از برنامه‌های یارانه نقدی برای کمک به افراد با درآمد کم استفاده می‌کنند. یارانه نقدی یک پرداخت مستقیم از دولت به گیرنده است که به صورت پول نقد یا از طریق کارت‌های بانکی انجام می‌شود.

 این برنامه‌ها برای کاهش فقر و تشویق بهترین استفاده از منابع جامعه، به کار می‌روند.

بسیاری از این برنامه‌ها از محدودیت دریافت تمایل دارند و تحت شرایط و دستورالعمل‌های خاصی تعیین می‌شوند تا به هدف موردنظر دست یابند.

این برنامه‌های یارانه نقدی غالباً به عنوان یک پشتوانه مالی برای کسانی که به دلیل شرایط اقتصادی نیاز به کمک دارند، عمل می‌کنند.

در حالی که معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود، مبلغ یارانه تشویقی در طرح کالابرگ الکترونیکی که ۲۲۰ هزار تومان شده است، روز گذشته جمعه ۱۸ اسفندماه به حساب افراد واریز شد.

به این ترتیب یارانه دهک‌های یک تا سه، ۲۵ام هر ماه واریز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حجت الله دریکوند IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    سلام به شما که دارید کمک مردم ایران می کنید که نزارید فشار اقتصادی بهشون نیاید کسانی که این برنامه را درست کردن و به مردم ۲۲۰ هزار تومان کالا برگ دادن خیلی خوبه اما از کجا بیارن یک میلیون تومان بریزن تو کارتهاشون وخرید کنند واقعآ مایه تأسف است اگر کمک عیدانه فجرانه ورمضانه است چرا مثل نوبت اول که دادید مثل همون عمل نکردید شاید کسی نداشته باشد پول بریزه تو کارتش شاید یه آدمیه که زندگیش به سختی می گذرد من و امثال بنده از کجا بیاریم یک میلیون تومان جور کنیم وکالا برگ بگیریم معذرت میخوام قدیمی ها میگفتن که خری رو با پیاز بخری گیر میکنه تو گل بشینید یه فکر درست حسابی انجام بدید تا مردم هم این قدر گرفتار نشن کالا برگ تشویقی چه معنی داره