۰ نفر

عصبانیت سرمربی رونالدو در نشست خبری

۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبر: 829201
عصبانیت سرمربی رونالدو در نشست خبری

سرمربی تیم فوتبال النصر به دنبال شکست خانگی در لیگ حرفه‌ای عربستان با عصبانیت در نشست خبری حضور یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، تیم فوتبال النصر ریاض شب گذشته بازی خانگی هفته بیست‌وسوم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان را با حضور کریستیانو رونالدو ۳ بر یک به الرائد واگذار کرد. النصر با یک بازی بیشتر و اختلاف ۹ امتیازی نسبت به الهلال صدرنشین در جایگاه دوم جدول قرار داد. این تیم چند روز قبل نیز در امارات در بازی دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر از العین شکست خورد.

لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال النصر در نشست خبری پس از بازی برابر الرائد حضور یافت و با عصبانیت گفت: مربیان پیش از من در النصر چه کردند؟ آنها دنبال بهانه بودند! من برای النصر یک قهرمانی در جام باشگاه‌های عرب آوردم.

کاسترو افزود: النصر دوران سختی را سپری می‌کند و مسئولیت این دو شکست اخیر را می‌پذیرم. ما در بازی با الرائد مرتکب اشتباهات زیادی در خط دفاعی شدیم و به حریف فرصت‌های گلزنی متعددی دادیم. اعتماد به نفس در النصر متزلزل شده و پس از باخت اخیر برابر العین در لیگ قهرمانان آسیا خسته بودیم. به این موضوع مصدومیت بازیکنان را اضافه کنید که تیم‌مان را با مشکل مواجه کرده است. با این حال من مربی ضعیفی نیستم و مسئولیت همه چیز را می‌پذیرم.

سرمربی النصر خاطرنشان کرد: بهانه‌گیر نیستم و بازیکنان النصر همه توان خود را به کار می‌گیرند. النصر ۹۰ دقیقه‌ تعیین‌کننده برابر العین پیش‌رو دارد و باید تمرکز کاملی داشته باشیم. در واقع در سختی‌ها و نه در موفقیت می‌توانیم چیزهای جدیدی را یاد بگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha