۰ نفر

جریمه ۲۳ میلیاردی یک مرغدار متخلف

۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۴۴
کد خبر: 829172
جریمه ۲۳ میلیاردی یک مرغدار متخلف

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان گفت: یک مرغدار متخلف که به توزیع ۲۱ هزار و ۸۵۴ قطعه مرغ زنده اقدام کرده بود، به پرداخت ۲۳ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، امید سلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان، گزارشی با موضوع بارگیری غیرمجاز توسط یک واحد مرغداری دریافت کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان افزود: در این گزارش یک واحد مرغداری به بارگیری ۲۱ هزار و ۸۵۴ قطعه مرغ زنده به‌صورت غیرمجاز و خارج از شبکه اقدام کرده بوده که پرونده آن برای سیر مراحل قانونی و قضایی به این مرجع ارسال شد.

وی گفت: پس از وصول اصل گزارش، با توجه به اهمیت موضوع و حساسیت شرایط و پیش بینی التهابات احتمالی و به تبع آن کمبود گوشت مرغ در سطح بازار و افزایش قیمت آن، متهم احضار شد و پس از اخذ مدارک و مستندات و با بررسی محتوای پرونده و استعلامات لازم در این خصوص، ارتکاب تخلف انتسابی محرز و مسلم تشخیص داده شد.

سلامی بیان کرد: متهم در این پرونده به پرداخت مبلغ ۲۳۸ میلیارد و ۶۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تعلیقی و لازم الاجرا تحت عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد که با اعتراض محکوم علیه و رسیدگی مجدد پرونده در شعب تجدید نظر استان، رأی بدوی مورد تأیید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مرغ در سبد روزانه غذایی مردم جایگاه ویژه‌ای دارد با هرگونه تخلف و اهمال‌کاری در این زمینه، قاطعانه و بدون هیچگونه مماشاتی برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha