۰ نفر

بهترین رستوران ها نزدیک هتل اسپیناس پالاس

۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰
کد خبر: 828979
بهترین رستوران ها نزدیک هتل اسپیناس پالاس

در منطقه سعادت آباد، رستوران‌ها و فست‌فودی‌های متعددی وجود دارند که در این میان برخی از آن‌ها کیفیت بهتری از نظر غذا و فضای نشیمن در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین، در منطقه سعادت آباد تهران یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره تهران به نام هتل اسپیناس پالاس احداث شده که بالاترین استانداردهای بین‌المللی به همراه امکانات بی‌نظیر در آن ارائه می‌شود. این هتل تلفیقی از معماری مدرن و کلاسیک است که به دلیل قرار گرفتن در منطقه خوش آب‌وهوا، چشم‌انداز زیبا، دوری از ترافیک و آلودگی و امکانات بسیار خوب، یکی از گزینه‌های جذاب برای اقامت چند روزه در سفر به تهران محسوب می‌شود. این هتل دارای رستوران‌های متعددی است که می‌توانید برای صرف غذا به آن‌ها مراجعه کنید. اما درصورتی‌که می‌خواهید غذا را را در فضایی متفاوت از هتل میل کنید، می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل اسپیناس پالاس مراجعه کنید. در منطقه سعادت آباد، رستوران‌ها و فست‌فودی‌های متعددی وجود دارند که در این میان برخی از آن‌ها کیفیت بهتری از نظر غذا و فضای نشیمن در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. در ادامه قصد دارم برخی از این رستوران‌ها را از نظر کیفیت، تنوع منوی غذا و سایر موارد بررسی کنم.

رستوران اسکای لانژ

اگر دوست دارید از از خوردن انواع غذاهای بین‌المللی لذت ببرید پیشنهاد می‌کنیم که رستوران‌های اطراف هتل اسپیناس پالاس را فراموش کنید و به رستوران اسکای لانژ که در طبقه بیست و یکم هتل اسپیناس پالاس قرار دارد، بروید. این رستوران محیطی فوق‌العاده زیبا به همراه ویو بی‌نظیر به سمت شهر تهران و برج میلاد دارد. جالب است بدانید که شف جونز جامائیکایی سرآشپز این رستوران است و دنی از کشور اندونزی طبع انواع سوشی را در این رستوران انجام می‌دهد. انواع غذاهای بین‌المللی که در این رستوران می‌توانید میل کنید شامل برنج و میگو و سبزیجات به سبک چینی، فیش ‌اند چیپس، تاکو مکزیکی، بوفالو وینگز جامائیکایی، بیف استراگانوف، ماهیچه با سس انار و بوقلمون است. انواع غذاهای ایرانی مانند زرشک‌پلو با مرغ، کوبیده،  باقالی قاتوق، میرزاقاسمی و غیره در رستوران طبخ می‌شوند. میز مزه و سالاد بار، کیک هویج و موس شکلات را نیز باید به جذابیت‌های خوشمزه این رستوران اضافه نمود.

بهترین رستوران ها نزدیک هتل اسپیناس پالاس

رستوران مرشد

این رستوران در منطقه سعادت آباد، میدان کاج به سمت جنوب در کیان ۱۳ قرار دارد. در اینجا می‌توانید از فضای متفاوت و المان‌های خاص و جذاب رستوران که در طراحی آن استفاده شده لذت ببرید. سینی غذاهای رستوران مرشد دارای آیتم‌های مختلفی است که می‌توانید به انتخاب خودتان آن‌ها را گزینش کنید. توجه داشته باشید که آیتم‌های موجود در سینی‌ها از قبل تعیین نشده و این شما هستید که انتخاب می‌کنید چه غذاهایی مانند گوشت گردن، سردست یا کباب‌های مختلف در آن قرار بگیرد.

در اینجا خورش‌های مختلفی مانند قیمه سیب‌زمینی و قیمه بادمجان هرروز برای وعده ناهار سرو می‌شود؛ اما قرمه‌سبزی فقط در روزهای یکشنبه و پنجشنبه پخته می‌شود. همچنین شربت‌های خوشمزه‌ای در اینجا آماده می‌شوند که شربت مخصوص مرشد با ترکیب زعفران، سکنجبین، گلاب و بیدمشک در دسته بهترین گزینه‌ها است. همچنین اگر دوست دارید در کنار غذای باکیفیت خودتان سایر دسرها و نوشیدنی‌ها را استفاده کنید می‌توانید از دوغ، ماست بورانی، میرزاقاسمی، ماست کوزه‌ای و زیتون رستوران مرشد که با کیفیت عالی تهیه شده استفاده کنید.

رستوران جلالی تبریز

این رستوران نیز در منطقه سعادت آباد، بلوار دریا و خیابان موج واقع شده و انواع غذاهای ایرانی، شیشلیک‌های خوشمزه، کره گاومیش، خورشت گوشت و هویج، خوراک زبان با سس مخصوص، سوپ جو و سوپ خامه با کیفیت بسیار عالی طبخ و سرو می‌شود. همچنین باقلوای جلالی یکی از گزینه‌های بسیار خوشمزه این رستوران است که طعمی متفاوت از سایر باقلواهایی دارد که تا به حال میل کردید. بنابراین اگر به این رستوران می‌آید حتما باقلوای جلالی را امتحان کنید.

رستوران ایرانی الف

این رستوران پایین‌تر از میدان کاج و نرسیده به نیایش قرار دارد. اگر دلتان یک غذای ایرانی با طعمی دلچسب می‌خواهد، به رستوران ایرانی الف بیاید. در اینجا اکبر جوجه، غاز شکم‌پر محلی با آلوچه‌های جنگلی، جوجه شکم‌پر ناردون، خورشت غوره بادمجان، ماهی سفید شکم‌پر و قرمه‌سبزی با طعمی بسیار خوشمزه سرو می‌شود و کیفیت ممتازی دارد. سرآشپز این رستوران هم یک خانم شمالی هستند که تلاش می‌کنند تا غذاهای منطقه شمال ایران را با کیفیت بسیار خوب و سبزی‌های محلی شمال آماده کنند.

بهترین رستوران ها نزدیک هتل اسپیناس پالاس

طباخی دورهمی

این طباخی در سعادت آباد، بین چهارراه سرو و میدان کتاب، روبروی بانک آینده قرار دارد. اگر دوست دارید که در یک صبح خنک بهاری، صبحانه‌ای متفاوت میل کنید حتما به طباخی دورهمی بروید که کله‌پاچه را با کیفیت بسیار خوب و طعمی خوشمزه ارائه می‌دهد

رستوران آناهیتا

این رستوران نیز در سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش قرار دارد و از ویژگی‌های ممتازش این است که تمام پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل در آن رعایت می‌شود و می‌توانید از بهداشت کامل رستوران اطمینان‌خاطر داشته باشید. در اینجا انواع غذاهای ایرانی مانند چلوکباب برگ، باقالی پلو با ماهیچه، عدس پلو و قورمه سبزی با طعمی بسیار خوشمزه و فوق‌العاده طبخ می‌شود. همچنین اگر دوست دارید غذا را به‌صورت بیرون‌بر از رستوران خریداری کنید، غذا در ظروف بهداشتی با قابلیت گرم کردن در مایکروفر ارائه می‌شود تا به‌راحتی غذا را گرم و نوش جان کنید.

رستوران هوگون

این رستوران در منطقه سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان موج و پلاک ۸ قرار دارد. در اینجا می‌توانید از خوردن برگرهای فوق‌العاده خوشمزه با گوشت صددرصد گوسفندی و نان مخصوص، لذت ببرید .علاوه بر آن نکته جالب دیگر این است که در کنار گوشت گوسفندی از زیره استفاده می‌شود که خوشمزگی غذاها و برگرهای این رستوران را چند برابر می‌کند. در اینجا چند مدل برگر شامل برگر کلاسیک، کلوت، کارمانیا و برگر کویر مخصوص هوگون طبخ می‌شود که هرکدام ویژگی متفاوتی از دیگری دارند و طعم همگی خوشمزه و دلپذیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha