۷ نفر

وام ۱۰ میلیونی فوری بدون نیاز به حضور و ضامن

۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبر: 828867
وام ۱۰ میلیونی فوری بدون نیاز به حضور و ضامن

بلو، پلتفرم دیجیتال بانک سامان که همه‌ خدمات بانکداری را با اپلیکیشن موبایل و به صورت کاملا آنلاین انجام می‌دهد، وام ۱۰ میلیون تومانی بدون وثیقه و ضامن اعطا می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین،  بلوبانک در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ متأثر از همه‌گیری کرونا آغاز به‌کار کرد و تمام خدمات بانکی را بدون نیاز به شعب، فرم‌های کاغذی و فرآیندهای معمول انجام می‌دهد. این بانک دیجیتال مدتی است از طرح اعطای تسهیلات ۳ تا ۱۰ میلیون تومانی رونمایی کرده که در این طرح برای دریافت وام نیاز به معرفی ضامن نیست و مبلغ وام هم بر اساس میانگین حساب مشتریان در سه ماه متوالی خواهد بود.

بلو به چه کسانی وام می‌دهد؟

بلو بر اساس سیستم اعتبارسنجی و میانگین حساب مشتری وام اعطا می‌کند و هیچ شرط دیگری جز این برای اعطای وام در نظر نگرفته است. در واقع این پلتفرم می‌گوید میانگین حساب شما باید به مدت سه ماه متوالی، هر ماه حداقل ۳ میلیون تومان باشد. به طور مثال اگر هر روز ۳ میلیون تومان یا فقط یک روز از ماه ۹۰ میلیون تومان درحساب خود داشته باشید؛ میانگین حساب شما ۳ میلیون تومان خواهد بود و شرط دریافت وام را دارا هستید.

زمان انتظار برای دریافت وام چقدر است؟

درخواست وام بلوبانک به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن انجام می‌شود و اگر در اعتبارسنجی مشمول دریافت وام شناخته شوید تنها چند دقیقه پس از درخواست وام، مبلغ مد نظر به حساب شما واریز خواهد شد.

سود وام بلو چقدر است؟

بلوبانک وام ۳ تا ۱۰ میلیونی خود را با سود ۲۲ درصد اعطا می‌کند اما در یک صورت امکان صرف‌نظر کردن از دریافت کل این سود وجود دارد. در واقع بلو بانک این پیش شرط را گذاشته که اگر کل مبلغ وام را در کمتر از یک ماه تسویه کنید؛ نیازی به پرداخت سود نیست. همچنین بلو برای اعطای این بانک به مشتریان، ۴ درصد کارمزد از آنها دریافت می‌کند.

بازپرداخت وام بلوبانک چند ماهه است؟

مدت بازپرداخت این وام حداکثر ۶ ماهه است. شما در زمان دریافت وام می‌توانید بازپرداخت آن را از یک تا ۶ ماه انتخاب نمایید. طبیعتاً هر چه مدت بازپرداخت اقساط بیشتر باشد، مبلغ اقساط کمتر است اما بازپرداخت سریعتر وام بلوبانک این امتیاز را دارد که شما می‌توانید مجدداً وام دریافت کرده و این‌بار وام با مبالغ بالاتری در انتظارتان خواهد بود.

سقف وام را چطور افزایش دهیم؟

افرادی که فعالیت بیشتری در بلوبانک دارند تا سقف ۴۰ میلیون تومان می‌توانند وام بگیرند اما لازمه دریافت چنین وامی این است که ابتدا با بازپرداخت به موقع وام ۳ تا ۱۰ میلیونی خوش حسابی خود را اثبات کنید و بعد فعالیت خود را افزایش دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • حمید طائی سقرلو IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    برای باز کردن حساب و وام
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 0
    اگرما۹۰ میلیون پول داشتیم که حتی یک روزبزاریم بانک نیازی به ۳میلیون شمانداشتیم همه چیزبرای پوادارهاست