۰ نفر

گاز ۱۰۰۰ سازمان دولتی در خراسان جنوبی قطع شد

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱
کد خبر: 828704
گاز ۱۰۰۰ سازمان دولتی در خراسان جنوبی قطع شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با هدف مدیریت انرژی و صرفه‌جویی ۱۱ هزار و ۳۰۶ مورد پایش در استان انجام شد که ۸۶ مورد اخطاریه ثبت و در یک هزار و ۵۷ مورد نیز گاز ادارات و سازمان‌های دولتی قطع شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، رحمان محمودی با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس بخشنامه صرفه‌جویی مصرف بهینه و ایمن از سوی معان اول رئیس جمهور و ابلاغ به تمامی ادارات و نهادهای دولتی در جهت رعایت حداکثر صرفه‌جویی، شرکت گاز خراسان جنوبی اقدام به پایش مصرف گاز در ادارات و ارگان‌های دولتی کرده است.

وی با اشاره به ۱۱ هزار و ۳۰۶ پایش انجام شده از ابتدای آذرماه در استان افزود: مطابق بخشنامه صرفه‌جویی، ادارات و ارگان‌های دولتی باید در وقت اداری نسبت به رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) اقدام کرده و در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل، سامانه‌های گرمایشی را خاموش کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در راستای انجام این مأموریت، ۸۶ مورد اخطاریه به ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی ثبت و همچنین گاز یک‌هزار و ۵۷ اداره و سازمان دولتی که از مفاد بخشنامه پیروی نمی‌کردند، قطع شد.

محمودی با اعلام اینکه در ایام سرد تأمین گاز پایدار برای بخش خانگی در اولویت است از مدیران ادارات دولتی خواست با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی یاری‌رسان شرکت گاز در این امر باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha