۰ نفر

افزایش مجدد نرخ فیروزا در کمتر از دو ماه

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵
کد خبر: 828546
افزایش مجدد نرخ فیروزا در کمتر از دو ماه

از فردا (۱۵ اسفند) در کمتر از دو ماه، مجدد افزایش نرخ صندوق درآمد ثابت ارمغان فیروزه آسیا، با نماد «فیروزا» اعمال می‌شود. نرخ بازارگردانی فیروزا با یک درصد افزایش به موثر سالانه ۳۰/۲٪ رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیریت فعال و موفق پرتفوی صندوق فیروزا، مازاد دو درصدی را برای صندوق ایجاد کرده است، که به راحتی امکان بالا بردن نرخ تابلو فیروزا را فراهم میکند. این ویژگی باعث شده است فیروزا همواره بالاترین نرخ سود درآمد ثابت بازار سرمایه را در ماه‌های اخیر ارائه دهد.

در حال حاضر این نرخ بالاترین نرخ صندوق درآمد ثابت و سپرده بانکی در بازار سرمایه و پول ایران است. مزیت دیگر این صندوق این است که از حدود یک ماه پیش، کارمزد معامله فیروزا در همه کارگزاریی‌ها رایگان شده و معامله‌گران میتوانند با ثبت اطلاعات خود در سایت گروه مالی فیروزه، معادل کارمزد معاملات خود، واحد صندوق ساحل دریافت کنند. محاسبه سود فیروزا روز شمار و بدون جریمه شکست و مالیات است.

بازارگردانی فعال روی تابلو فیروزا از ویژگی‌های مهم این صندوق بوده که نقدشوندگی بالای نماد را در هر حجمی فراهم میکند. این صندوق با نماد «فیروزا» در تمام کارگزاری‌های کشور قابل خرید و فروش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha