۰ نفر

تمدید ساعت سرویس دهی در متروی تهران تا ساعت ۲۳

۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۳۵
کد خبر: 828300
تمدید ساعت سرویس دهی در متروی تهران تا ساعت ۲۳

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از رفع مشکل قطع برق و از سرگیری خدمات‌رسانی به مسافران حدفاصل ایستگاه‌های ۱۵ خرداد تا شهید بخارایی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: به علت اختلال پیش آمده در سرویس دهی خط یک و به منظور ارائه خدمات به شهروندان  ، تمام خطوط هفت گانه متروی تهران امشب (یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲) تا ساعت ۲۳ فعال هستند.

 هادی زند با بیان اینکه حرکت قطارها در تمام ایستگاه‌های خط یک از سر گرفته شده است، گفت: ساعت ۱۹:۱۰ امروز، به علت بروز حریق در سیستم الکترونیکی RS در ایستگاه شوش، برق خط یک حدفاصل ایستگاه‌های ۱۵ خرداد تا شهید بخارایی قطع و حرکت قطارها متوقف شده بود که این مشکل برطرف شده و اکنون خدمات‌رسانی در این خط بدون مشکل در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه حریق پست برق ایستگاه شوش در همان دقایق ابتدایی توسط سازمان آتش‌نشانی اطفا شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه آسیبی به مسافران و شهروندان وارد نشد.

زند تصریح کرد: با تلاش کارکنان و تکنسین‌های فنی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، برق این بخش از خط یک در ساعت۲۱:۰۵ وصل و خدمات‌رسانی از سر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha