۳ نفر

بهترین بازی های ps4

۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۲
کد خبر: 828087
بهترین بازی های ps4

بازی های PS4 بسیار جذاب و متنوعی وجود دارند که می‌توانیم آن‌ها را به عنوان بهترین بازیهای PS4 معرفی کرد. با این وجود، قصد داریم که در این مطلب لیست بهترین بازی پلی استیشن 4 را مرور کرده و به معرفی هر کدام بپردازیم.

اقتصادآنلاین – مهسازرگری؛ پلی‌استیشن ۴ یکی از مدل‌های پرفروش‌ کنسول بازی سونی بود که همچنان کاربران فراوانی دارد. این کنسول ازنظر قدرت گرافیکی، تجربه‌ای جذاب از اجرای بازی‌ها ارائه می‌دهد.
چه طرفدار بازی‌های مسابقه‌ای باشید، چه بازی‌های ترسناک و بازی‌های شوتر، در این فهرست حتماً گزینه‌ای مناسب با سلیقه‌ی خود پیدا خواهید کرد نمراتی که به هر بازی داده شده بر اساس امتیازی است که منتقدین به آن بازی داده‌اند. با اینکه نمی‌توان تمام بازی های PS4 را معرفی کرد، این مقاله می‌تواند راهنمای جامعی برای دارندگان این کنسول برای انتخاب بهترین بازی های تاریخ PS4 باشد.
در ادامه این مقاله بهترین بازی های تاریخ PS4 معرفی می‌شوند.

لیست بهترین بازی های ps4

بازی Yakuza 6: The Song of Life
یک از بهترین بازی PS4 به نام Yakuza 6: The Song of Life توسط استودو سگا در سال 2016 منتشر شده است و در سبک اکشن ماجراجویی قرار دارد. این بازی با نمره 83 در متاکریتیک، تجربه‌ای شگفت‌انگیز از ژاپن مدرن را ارائه می‌دهد. داستان دراماتیک و صمیمانه‌ای دارد و کاراکترهای مهربان آن، داستان زیبایی را رقم می‌زنند. با ویژگی‌های بسیار و سیستم پویای مبارزات، Yakuza 6 همچنان پس از شکست دادن دشمنان، هیجان‌انگیز باقی می‌ماند. این بازی پایان بندی رضایت بخش برای مجموعه Yakuza و کازوما کیریو، یاغی محبوب آن، ارائه می‌دهد. به طور کلی، Yakuza 6 یکی از بهترین بازی‌های PS4 در دنیا است.
god-of-war
god-of-war  یکی دیگر از بهترین بازی های کنسول بازی است که در سال 2018 منتشر شد. سبک این بازی اکشن ماجراجویی است و نمره در متاکریتیک94 میباشد.
از بسیاری جهات بازی God of War همان چیزی است که مخاطبان به دنبال آن بوده اند. این بازی یک اکشن حماسی خارق‌العاده با بودجه‌ی تولیدی بالا و سیستم مبارزاتی است که با پیشرفت در مراحل بازی، هیجان‌انگیزتر و بهتر می‌شود. چیزی که ممکن است شما را غافل‌گیر کند این است که چقدر خط داستانی بازی پخته‌تر شده است. مانند خود کریتوس، این بازی نیز گذشته را بخاطر می‌آورد درحالی که می‌داند نیاز برای پیشرفت وجود دارد. هر ویژگی جدیدی که God of War به عنوان یکی از برترین بازی های پی اس فور در تاریخ بازی های ویدیویی را ارائه می‌کند برای بهتر شدن آن است و هر چیزی که از نسخه‌های قبلی در آن باقی مانده نیز به نوعی مفید است. کریتوس دیگر آن مرد فوق خشن و حیوان‌صفتِ قابل پیش‌بینی نیست. خدای جنگ جدید نیز دیگر یک بازی اکشن کلاسیک نیست. با عرضه‌ی این نسخه، این مجموعه با اعتماد به نفس در مسیر جدیدی قدم می‌گذارد که امیدواریم این راه به ماجراجویی‌های جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتری بینجامد. قطعا God of War بهترین بازی پلی استیشن 4 و نسل هشتم است.

بهترین بازی های ps4


بازی Elden Ring
بازی Elden Ring یک بازی اکشن  است که توسط استودیو FromSoftware توسعه یافته و توسط نامیوکو منتشر شده است. این بازی توسط هیدتاکا میازاکی، کارگردان مشهور سری بازی‌های Dark Souls و Bloodborne پایه‌گذاری شده است. مارتین، نویسنده معروف رمان‌های فانتزی مانند A Song of Ice and Fire و پایه‌گذار دنیای Game of Thrones در این فرایند همراه هیدتاکا میازاکی بوده است. Elden Ring در یک دنیای باز جریان دارد و سبک بازی نیز مشابه بازی‌های Souls و Bloodborne است. داستان این بازی در دنیایی به نام The Lands Between رخ می‌دهد، دنیایی که توسط جرج آر مارتین طراحی شده و چالش‌ها، اسرار و موجودات خطرناکی را شامل می‌شود. جهان بازی بسیار بزرگ است و یکی از جذابیت‌های بازی Elden Ring را می‌توان همین موضوع به حساب آورد. مبارزات این بازی بسیار جالب طراحی شده و شما نیاز به استراتژی کافی برای برنده شدن دارید.
بازی Bloodborne
بازی Bloodborne یکی از بهترین بازی‌های PS4 در سال 2022 است که توسط استودیوFromSoftware  توسعه یافته است. این بازی، با ویژگی‌های خاص خود از سبک Sword and Sorcery دور ایستاده و با فضای خوفناک و زیبایی‌شناسی منحصر به فرد، تجربه‌ای جذاب ارائه می‌دهد. همچنین، Bloodborne از نظر سیستم کنترل شباهت زیادی به سری Souls دارد و با هیولاهای متفاوت و جذاب خود، علاقه‌مندان به Gothic Horror را جذب می‌کند. این بازی به لحاظ اتمسفر و داستان، با نثر لاوکرفت و رابرت هاوارد قابل مقایسه است
ازی Celeste یکی از برترین بازی‌های PS4
بازی Celeste یکی از برترین بازی‌های PS4 است که توسط مت‌میک گیمز ساخته و منتشر شده است. این بازی در سبک سکوبازی منتشر شده و در متاکریتیک نمره 91 از 100 را کسب کرده است. داستان این بازی و طراحی خلاقانه آن، باعث شده تا به عنوان یک شاهکار و یکی از بهترین بازی‌های تاریخ PS4 شناخته شود. Celeste دارای یک داستان متقاعدکننده است که همراه با طراحی زیبا، احساس حضور واقعی در ماجراجویی شخصیت اصلی، مدلین، را القاء می‌کند. این بازی توانسته است داستان خود را به نحوه‌ای جذاب و دقیق روایت کند که همراه با گیم‌پلی قدرتمند، تجربه‌ای فوق‌العاده برای بازیکنان فراهم کند. Celeste نه تنها یک بازی آفلاین عالی است بلکه خط داستانش و شخصیت پردازی بالای آن، باعث جذب عده زیادی از گیمرها شده است. این بازی توانسته است با معرفی مفاهیم جدید و متفاوت، جایگاه ویژه‌ای در لیست بهترین و برترین بازی‌های PS4 در سطح جهان پیدا کند. Celeste به عنوان یک اثر استثنایی، توانسته است سبک جدید و نوآورانه‌ای را به دنیای PS4 معرفی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha