۰ نفر

ایرانول در مسیر توسعه، پیشرفت و باز پس گیری جایگاه اصلیش در صنعت روانکاران

۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۴۵
کد خبر: 828067
ایرانول در مسیر توسعه، پیشرفت و باز پس گیری جایگاه اصلیش در صنعت روانکاران

هیات مدیره و مدیر عامل جدید شرکت نفت ایرانول طی بازدید از واحدهای مختلف پالایشگاههای روغن سازی ایرانول در تهران و آبادان ضمن اطلاع از روند انجام امور و وضعیت بخش های مختلف ایرانول، نظرات خود را در خصوص بررسی موانع و اقدامات لازم برای توسعه همه جانبه ایرانول و بازگشت ایرانول به جایگاه اصلیش ارائه کردند.

به گزارش اقتصادآنلای، مهندس عیسی اسحاقی مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره، به همراه مجید آذری پور رییس هیات مدیره، سید روح اله فقیهی عضو موظف هیات مدیره و محمد رضا ماندگاران عضو هیات مدیره ایرانول، در سلسله بازدید های خود از بخش های مختلف این شرکت، نسبت به ارائه برنامه های استراتژیک با هدف پیشرفت و اعتلای هر چه بیشتر نام ایرانول اقدام کردند.

بر اساس این گزارش در نشست های برگزاری شده با حضور مدیر عامل، هیات مدیره، معاونین، مدیران و روسای شرکت در تهران و آبادان ضمن بررسی وضیعت ایرانول و شاخص های عملکردی آن، مهندس اسحاقی مدیر عامل ایرانول، اهمیت نیروی انسانی را یادآورشدند و برای اعتلای نام ایرنول، تلاش مضاعف و همدلی بیشتر کارکنان را خواستار شدند .

شایان ذکر است، با هدف هم افزایی و تعامل بیشتر و رفع موانع مشکلات پیش رو، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره جلساتی را با دکتر  آرمان فر رئیس پالایشگاه تهران، دکتر جاوید رئیس محیط زیست شهرستان ابادان ، دکتر قیم مدیر عامل پالایشگاه آبادان، دکتر عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، مهندس گرایلو مدیر کل بندر  امام خمینی (ره) ماهشهر برگزار  و ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه و دلسوزانه فعلی، خواستار تعامل بیش از پیش شدند.

در پایان این دیدارها مهندس اسحاقی و هیات مدیره ابراز امیدواری کردند با برنامه ریزی های انجام شده در ایرانول خواهیم توانست علاوه بر  توسعه همه جانبه این شرکت، گام های موثری برای  پیشرفت، سربلندی و آبادانی کشور عزیزمان برداریم.

گفتنی است؛ عیسی اسحاقی از مدیران اجرایی موفق و خوشنام صنعت نفت است و  از سال ۱۳۸۷ تاکنون در دولت های مختلف بوده و شش سال مدیر عامل ایرانول بود که از مدیران عامل موفق و محبوب کارکنان ایرانول هست و دو هفته ایی می شود که مجددا به ایرانول بازگشته و انگیزه مضاعفی بین کارکنان و مدیران برای تحول و ‌پیشرفت ایرانول و رسیدن آن به جایگاه اصلیش ایجاد شده است. قابل ذکر است،در زمان اسحاقی ایرانول از نظر سهم بازار، صادرات، سود، فروش و تولید در بین چهار شرکت روانکاران جایگاه دوم را داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    جایگاه با سود خوب وصادرات مشخص میشه نه تعریف از خو د ضمنا زر شک چیز خوبیه حتما به ایرانول انعکاس دعگهید