۰ نفر

کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش از خانه‌ای در غرب تهران

۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۲۰
کد خبر: 828035
کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش از خانه‌ای در غرب تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران از کشف بیش از ۱۲ کیلوگرم حشیش از خانه‌ای در غرب تهران خبرداد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین زلفخانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با انجام اقدام اطلاعاتی متوجه شدند که یک قاچاقچی موادمخدر با همدستی فرد دیگری در خادم آباد شهریار، اقدام به خرید و فروش موادمخدر کرده است. در همین راستا نیز بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی افزود: با رصد تحرکات فرد قاچاقچی و همدستش ازسوی ماموران مشخص شد که متهم اخیرا مقادیری موادمخدر از همدستش تحویل گرفته و در منزلش در خادم آباد شهریار مخفی کرده و قصد دارد تا آن را به شکل خرده فروشی به فروش برساند.

زلفخانی تصریح کرد: ماموران با کسب این اطلاعات اقدام به شناسایی محل فعالیت متهم کرده و پس از آن اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و مجوزهای لازم را اخذ کردند. در ادامه نیز تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با هماهنگی مقام  قضائی به مخفیگاه این فرد رفته و با اجرای عملیاتی پلیسی، فرد قاچاقچی را در منزلش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از منزل متهم دستگیر شده، گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده از منزل این فرد مقدار ۱۲ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر  از نوع حشیش را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه همدست این فرد نیز از سوی پلیس شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شد، گفت:‌ هر دو متهم دستگیر شده به همراه موادمخدر مکشوفه و برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفتند. پس از آن با تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha