۰ نفر

فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس شنبه ۱۲ اسفند + اسامی مدارس

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۴۸
کد خبر: 827786
فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس شنبه ۱۲ اسفند + اسامی مدارس

اطلاعیه تعطیلی مدارس ۱۲ اسفند منتشر شد.

 به گزارش اقتصادآنلاین، برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر مدارس برخی از استان ها را برای فردا تعطیل کرد. همچنین گفته شده است که شمارش آرای انتخابات مجلس مدارسی را که محل اخذ رای هستند را تعطیل خواهد کرد.

 تعطیلی مدارس ۱۲ اسفند 

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: همه کلاس‌های درس مدارس سراسر استان فارس، فردا شنبه ۱۲ اسفند به صورت برخط (مجازی) و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان تهران: مدارسی که شعب اخذ رای در تهران بوده، فردا تعطیل است.

️مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان: بنا به تصمیم ستاد انتخابات استان فردا همه مدارس شیفت صبح و عصر در همه مقاطع تعطیل است.

استاندار خراسان شمالی:  فعالیت‌ آموزشی همه مقاطع آموزشی استان در ۲ نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۲ اسفندماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

مدارس استان کردستان در تمام مقاطع فردا تعطیل است.

به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، فردا شنبه ۱۲ اسفند ماه، کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در تمام دوره‌ها در مشهد به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ فردا شنبه ۱۲ اسفندماه کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در تمام دوره‌ها در کلات نیشابور  به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.  با توجه به تصمیم‌گیری ستاد بحران کلات و برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فعالیت آموزشی تمامی مدارس در تمام دوره‌ها در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت غیر حضوری اعلام شد و در بستر پیام‌رسان «شاد» ادامه می‌یابد، همچنین فردا تمام مهدهای کودک‌ و پیش‌دبستانی‌های شهرستان تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس تهران

مصطفی پردلی در حساب کاربری خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «طبق گفته سخنگوی وزارت آموزش و پرورش مدارس کشور در روز شنبه ۱۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دایر هستند.» او همچنین در مورد تعطیلی مدارس در استان تهران نیز اعلام کرد:‌« مدارس تهران نیز در در روز شنبه دایر هستند و فقط در این استان اگر تصمیمی بر تعطیلی مدارس شعب اخذ رای گرفته شود، تا ساعت ۱۰ شب امشب اعلام می‌شود.»

استانداری تهران درباره تعطیلی مدارس در ۸ اسفند هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha