۱ نفر

این گوشی میان رده «حرفه‌ای» ۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد

۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴
کد خبر: 827490
این گوشی میان رده «حرفه‌ای» ۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد

گوشی جدید ویوو همراه با پردازنده‌ی مدیاتک و با تمرکز بر دوربین معرفی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از زومیت، گوشی ویوو V۳۰ پرو حدود چهار هفته پس از ویوو V۳۰ و با تمرکز بر بخش دوربین برای بازارهای بین‌المللی رونمایی شد.

طبق بیانیه‌ی رسمی ویوو، گوشی ویوو مدل V۳۰ پرو به پردازنده‌ی چهار نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده است. پردازنده‌ی نام‌برده از اسنپدراگون ۷ نسل ۳ استفاده‌شده در ویوو V۳۰ قدرت بیشتری دارد.

دوربین ویوو V۳۰ پرو به‌کمک شرکت آلمانی زایس ساخته شده است؛ شرکتی که یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین برندها در حوزه‌ی اپتیک و ساخت لنز به‌شمار می‌رود. همکاری بین‌المللی ویوو ویژگی‌هایی نظیر Natural Color و Border Watermark و Zeiss Style Portrait را برای دوربین گوشی یادشده به‌ارمغان آورده است.
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ویوو V۳۰ پرو را دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض و تله‌فوتو (زوم اپتیکال دوبرابری) همراهی می‌کنند. این گوشی دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی دارد و به‌منظور نورپردازی ملایم‌تر پرتره‌ها در مکان‌های تاریک، در بخش پشتی آن یک فلاش LED مستطیلی‌شکل به‌نام Aura Light قرار داده شده است.

ویوو V۳۰ پرو از صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی اولد ۱۰ بیتی با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که حداکثر روشنایی آن به ۲٬۸۰۰ نیت می‌رسد.

جدیدترین گوشی ویوو به‌صورت جهانی عرضه می‌شود و به رابط کاربری FunTouchOS ۱۴ و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز است.

ویوو V۳۰ پرو با وجود استفاده از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، یکی از بهترین گوشی ها درزمینه‌ی ضخامت محسوب می‌شود و باریک‌ترین گوشی ویوو در بازارهای بین‌المللی به‌حساب می‌آید.

قیمت گوشی ویوو V۳۰ پرو هنوز مشخص نشده است و باید دید که این محصول در بین بهترین گوشی های میان رده قرار می‌گیرد یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha