۰ نفر

بازداشت ۲ شرور که در تهرانپارس تیراندازی کردند

۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبر: 827420
بازداشت ۲ شرور که در تهرانپارس تیراندازی کردند

روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ خبری مبنی تیراندازی دو مرد جوان در محله تهرانپارس را دریافت کرده و متوجه شدند که این دو نفر با سلاح گرم اقدام به برهم زدن آرامش و ایجاد رعب و وحشت و همچنین قدرت نمایی در این محله کرده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ دو تن از اراذل و اوباش مسلح منطقه تهرانپارس را دستگیر کردند.

روز گذشته ماموران پایگاه چهارم  سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ خبری مبنی تیراندازی دو مرد جوان در محله تهرانپارس را دریافت کرده و متوجه شدند که این دو نفر با سلاح گرم اقدام به برهم زدن آرامش و ایجاد رعب و وحشت و همچنین قدرت نمایی در این محله کرده‌اند.

در ادامه و به محض وصول این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع  در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متوجه شدند که عاملان این قدرت‌نمایی  از اراذل و اوباش شرور منطقه هستند که بوده که سوابق درگیری و شرارت متعددی را در سوابق خود دارند. 

ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده با رصد های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای عملیات، هر دو شرور را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه متهمان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن تعدادی سلاح سرد و همچنین سلاح جنگی به همراه فشنگ کشف و ضبط شد.

هر دو متهم دستگیر شده تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر ایجاد رعب و وحشت با هدف قدرت‌نمایی در این محله اعتراف کردند. پس از آن برای هر دو متهم پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه رسیدگی به روند جرم روانه دادسرا شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha