۰ نفر

آیت الله جوادی آملی: وظیفه همگان حضور فعال در انتخابات است

۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبر: 827408
آیت الله جوادی آملی: وظیفه همگان حضور فعال در انتخابات است

آیت الله جوادی آملی گفت: همه باید در مناسبت‌هایی مثل انتخابات که در استقلال، امنیت و بزرگی این مملکت دخیل است حضوری فعال داشته باشیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، آیت الله عبداللع جوادی آملی از مراجع تقلید در دیدار اخیر خود با جمعی از مسئولین شهرستان آمل، در خصوص انتخابات اظهار داشت: باید در همه مناسبت‌ها و عناوینی که در استقلال مملکت، امنیت مملکت و بزرگی این مملکت دخیل هستند مانند انتخابات و غیر انتخابات، حضور فعال داشته باشیم.

وی افزود: امروز همه ما موظفیم وحدت خود را حفظ کنیم، نه بیراهه برویم و نه راه کسی را ببندیم.

وی افزود: ما هم امیدواریم ذات اقدس الهی، شهدای ما را با شهدای صدر اسلام محشور بکند و همچنین ما را حق شناس و قدردان خون‌های پاک شهداء قرار بدهد.

آیت الله جوادی آملی  با بیان اینکه در همه مناسبت‌ها و عناوینی که در استقلال مملکت، امنیت مملکت، بزرگی این ممکلت دخیل اند مثل انتخابات و غیر انتخابات حضور فعال داشته باشیم، تاکید کرد: این نکته را بدانیم که ما مردان ایران، مردان بزرگی هستیم، شناسنامه داریم، تاریخ داریم، جغرافیا داریم.

استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه گفت: این وکلای ما، این مسئولین ما، باید بدانند که این گونه اداره کردن‌ها با گرانی و امثال ذلک، در شأن ملت ما نیست و نباید ملت این قدر رنج بکشند، ما آن قدرت داریم که بتوانیم خودمان را خوب اداره کنیم.

وی اظهار کرد: در همه مسائل اجتماعی ما باید به فکر استقلال کشور، امنیت کشور، عظمت کشور و جلال و شکوه کشور باشیم و نبینیم که خدای ناکرده یک جهانی نسبت به دین و امثال ذلک بی مِهر است، برای اینکه شرف ما به وسیله همین‌ها است؛ حالا یکی از نمونه‌ها مسئله انتخابات است.

آیت الله جوادی آملی گفت: اگر همه مانند شهدا فکر بکنند، نه بیراهه می‌روند و نه راه کسی را می‌بندند و نه کاری را که از آنها بر نمی‌آید قبول می‌کنند و نه خدای ناکرده دست شان به جیب کسی می‌رود و نه به فکر اختلاس و اینها خواهند بود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha