۰ نفر

مدارس کاشان فردا غیرحضوری شد

۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰:۱۲
کد خبر: 827310
مدارس کاشان فردا غیرحضوری شد

فرماندار کاشان از غیرحضوری شدن مدارس کاشان فردا به علت برودت هوا در تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمدشریف زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار در کاشان، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی بارش رحمت الهی و سردی و برودت هوا همراه با یخ‌زدگی معابر و بروز مشکلات برای شهروندان، تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان کاشان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک‌، مراکز پیش‌دبستانی و مراکز توان‌بخشی بهزیستی در روز چهارشنبه تعطیل است.

فرماندار کاشان در ادامه ضمن اشاره به افزایش مصرف گاز با کاهش قابل توجه دما خاطر نشان کرد: باتوجه به پیش‌بینی کاهش شدید دما از شهروندان درخواست می‌شود در مصرف گاز صرفه جویی لازم را بعمل آورده تا با مشکل کمبود گاز در منطقه مواجه نشویم.

زارعی در ادامه با بیان اینکه شهروندان از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی در شهرستان کاشان خودداری کنند، تصریح کرد: رانندگان در هنگام تردد در مناطق کوهستانی و برف گیر حتما وسایل ایمنی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

  وی با بیان اینکه راهداران در محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان به صورت مداوم در حال خدمت‌رسانی هستند، گفت: خدمت‌رسانی جهت باز بودن محورهای مواصلاتی ادامه دارد و در این زمینه از خودروهای سبک و سنگین استفاده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha