۰ نفر

ثبت ۲۴ تخلف انتخاباتی در استان قزوین

۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹
کد خبر: 827226
ثبت ۲۴ تخلف انتخاباتی در استان قزوین

رییس هیات بازرسی انتخابات استان قزوین از ثبت ۲۴ تخلف و وقوع یک جرم انتخاباتی در استان قزوین خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، موسی متوسلین ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین با اشاره به ۴ راهبرد مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات اظهار کرد: در حوزه سلامت مجموعه هیات بازرسی انتخابات در استان قزوین تلاش میکند تا انتخابات با سلامت برگزار شود.

وی افزود: در این دوره بر خلاف دوره های گذشته در تمامی شعب اخذ رای یک بازرس مستقر خواهد بود و علاوه بر آن هر ۱۵ تا ۲۰ شعبه نیز یک سربازرس خواهد داشت.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان قزوین ادامه داد: تا به مروز ۷۲ سربازرس و ۱۰ بازرس ویژه برای نظارت بر انتخابات استان قزوین انتخاب شده اند.

وی با بیان اینکه هیئت بازرسی به دنبال نظارت بر فرایند انتهابات و رای گیری است، تصریح کرد: سعه صدر، شجاعت، قاطعیت و پرهیز از انفعال از ویژگی های بازرسین است.

متوسلین با اشاره به اینکه بازرسین نباید جانبدارانه نگاه کرده و باید از طرفداری از یک کاندیدای خاص پرهیز کنند، تصریح کرد: پیشگیری و آگاه سازی یک رویکرد اصلی برای بازرسان است.

وی از ثبت ۲۴ تخلف و وقوع یک جرم انتخاباتی در استان قزوین خبر داد و اضافه کرد: با توجه به سطح تخلف، تخلفات به مراجع مرتبط گزارش شده است.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان قزوین در پایان یادآور شد: ۱۳۹۰ نفر برای انجام امورات مرتبط با بازرسی در استان قزوین آموزش دیده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha