۰ نفر

شیائومی اولین تبلت دنیا با شارژ ۱۲۰ وات را رونمایی کرد

۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰
کد خبر: 826975
شیائومی اولین تبلت دنیا با شارژ ۱۲۰ وات را رونمایی کرد

مدل بین‌المللی تبلت پرچم‌دار شیائومی با باتری پرظرفیت و نمایشگر غول‌پیکر از راه رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از زومیت، تبلت شیائومی پد ۶S پرو که هفته‌ی گذشته در چین رونمایی شده بود، ساعاتی قبل برای بازارهای جهانی نیز معرفی شد. شیائومی این تبلت را به‌همراه دو گوشی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ اولترا در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۴ (MWC ۲۰۲۴) به‌نمایش گذاشت.

شیائومی در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت که مدل بین‌المللی پد ۶S پرو تفاوتی با مدل چینی ندارد. بدین‌ترتیب، تبلت جدید به نمایشگر بزرگ و پردازنده‌ی کوالکام و رابط کاربری HyperOS مجهز است.

شیائومی پد 6S پرو با کیبورد و قلم لمسی در دو رنگ

تمام رنگ های تبلت شیائومی پد 6S پرو

جدیدترین تبلت شیائومی از نمایشگر ۱۲٫۴ اینچ LCD با نسبت تصویر ۳:۲ و وضوح ۳٬۰۴۸ در ۲٬۰۳۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز استفاده می‌کند. این پنل از نوع ۱۲ بیت است و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز دارد و روشنایی‌اش به ۹۰۰ نیت می‌رسد.

شیائومی پد 6S پرو در حال شارژ

تبلت شیائومی پد 6S پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی پرسرعت UFS 4.0 بهره می‌گیرد و رقیب شایسته‌ای برای تبلت اپل است.

شیائومی پد 6S پرو از رابط کاربری HyperOS و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ استفاده می‌کند و با باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود. پد 6S پرو اولین تبلت دنیا با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ وات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha