۰ نفر

شرکت کره‌ای در فهرست تحریمی آمریکا قرار گرفت

۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲
کد خبر: 826807
شرکت کره‌ای در فهرست تحریمی آمریکا قرار گرفت

یک مقام وزارت خارجه کره جنوبی گفت که تحقیقات در مورد یک شرکت مستقر در کره جنوبی که توسط ایالات متحده با ادعای ارتباط با روسیه در فهرست تحریم قرار گرفته، شروع شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از یونهاپ، شرکت بازرگانی بین‌المللی دائه سونگ (Daesung)، یک شرکت در شهر جنوب شرقی گیم هئه (Gimhae) در کره جنوبی، یکی از 93 شرکتی بود که روز جمعه توسط دفتر صنایع و امنیت وزارت بازرگانی ایالات متحده در فهرست تحریمی جای گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دولت قصد دارد به همکاری نزدیک با واشنگتن و سایر کشورهای کلیدی در اجرای تحریم ها علیه روسیه ادامه دهد، گفت: در مورد این شرکت، اطلاعاتی را از قبل با ایالات متحده به اشتراک گذاشتیم و مقامات مربوطه ما نیز در حال حاضر در حال انجام تحقیقات هستند. .

به گفته یک مقام دولتی کره جنوبی، رئیس شرکت مذکور تبعه پاکستان است.

وزارت تجارت کره جنوبی گفت که این کشور و آژانس گمرک این کشور در حال بررسی تخلفات ادعایی این شرکت از جمله قانون تجارت خارجی هستند. پس از تحقیقات، دولت قصد دارد در صورت مشاهده هرگونه نقض قانون، شرکت را مجازات و تحریم کند.

تحریم‌های جدید ایالات متحده در آستانه دومین سالگرد حمله روسیه به اوکراین و در پی کشته شدن الکسی ناوالنی، رهبر مخالفان دولت روسیه اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha