۰ نفر

گاز ۱۰ هزار ویلا قطع شد

۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبر: 826297
گاز ۱۰ هزار ویلا قطع شد

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: از آذر ماه امسال تاکنون گاز بیش از ۱۰هزار ویلای خالی از سکنه قطع شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، قاسم مایلی‌رستمی درباره وضعیت مصرف گاز در استان اظهار کرد: در حال حاضر مازندران رتبه دوم مصرف گاز را در کشور دارد. 
وی افزود: در تعطیلات نوروز باتوجه به حضور مسافران در استان رتبه مازندران در بحث مصرف گاز به رتبه اول می‌رسد. 
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه پایش‌ها را از ویلاهای خالی از سکنه و ادارات و دستگاه‌ها در دستور کار داریم، تصریح کرد: پایش‌ها همیشگی است؛ در بحث پایش‌ها ماموران ما با ویلاهایی مواجه شدند. 
که باوجود اینکه سکونتی نداشتند اما مصرف داشتند و به همین دلیل بحث اخطار و قطع گاز ویلاهای خالی از سکنه را از دستور کار قرار دادند که از آذر ماه امسال تاکنون گاز بیش از ۱۰هزار ویلای خالی از سکنه قطع شده است. 
مایلی رستمی یادآور شد: همچنین گاز ۷۰۰ مجموعه ادارات و اماکن و بانک‌ها در استان به‌دلیل بی‌توجهی به بحث سوخت دوم قطع شد. 
وی با تاکید بر اینکه انرژی گاز از یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر به ما می‌رسد، گفت: هزینه‌های سنگین استخراج و بهره‌برداری را داریم اما برای مردم این انرژی ارزان حساب می‌شود که ضرورت دارد از مصارف غیرضروری پرهیز شود. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حسین عابد IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    1 0
    سلام.ویلاهای خالی اسکنه چند انشعاب غیر مجاز به ویلاهای اطراف خودش که گازندارند با قیمت‌های نجومی نصب میکنند به همین دلیل ماموران متوجه مصرف غیر مجاز نمی‌شوند درمورد چاه های غیرمجاز نیز بعضی دلالان به فروش آب توسط تانکرهای کوچک به ویلاهای دیگر روی آورده اند
  • حسین IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 7
    لطفا به ویلاهای روستایی منطقه شهرستان سواد کوه جاده آزارم ودشمنان لطفا به روستاهای شهرستان سواد کوه هم بیایید روستای آزارم ودشمنان روجه وبقیه ویلاها دائم روشن هستند وکسی نیست بیت المال است
    • نوید IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      0 0
      چرا همیشه آدم فروشها نشت می‌کنند. به تو چه وزغ.
  • حمید IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    من که ویلا ندارم ولی اون کسی که ویلا داره حتما نیازش هست هفته یکبار خانوادشو به ویلا ببره خوب نمیشه بخاری روشن نباشه و ویلا یخچال باشه لطفا دیدتونو باز کنید به رفاه و تفریح ملت احترام بزارید و کمتر گاز صادر کنید
  • جمشید IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    2 0
    مدیریت غلط توزیع انرژی در کشور! به خیلی از ساخت و سازهای غیر مجاز انشعابات آب و برق و گاز داده شده، در صورتی که گاز کارخانجات رو برای صرفه جویی قطع می کنند
  • کریمی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    1 0
    خداقوت ولی آمارخیلی بیشتر از اینهاست
  • حسن IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    باسلام کنتورویلاهاراهوشمندوقیمت گازرابامبلغ آزادمحاسبه نمایید.
  • رضا TR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    خوب معلومه عزیزان مازندرانی یک مورد دیگر هم به قدمهای آزار مسافرین و تلکه کردن اونها ، به خصوص در سفرهای نوروزی رو شروع کردن..... آخه ویلای خالی رو برای صرفه جویی مصرف گاز قطع میکنند یا برای زدن جیب ویلادار برای وصل مجدد ؟؟؟؟؟
  • ح.پ IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    کی به اینهمه ویلاهای غیر قانونی و غیر مجاز اجازه ساخت داده بعدش کی اجازه داده که به همه اینها آب و بخصوص برق و گاز تلفن وووو داده امروز گاز آنها را قطع میکنند؟! پس مقصر مسولین استان هستند نه افراد عادی ضمنا هنوز هم این وضعیت بی قانونی ادامه داره پس ؟؟؟