۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از بازار خودرو؛

بهترین پرچمدار سامسونگ کدام است؟ + جدول قیمت

۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱
کد خبر: 826153
بهترین پرچمدار سامسونگ کدام است؟ + جدول قیمت

در این مطلب به بررسی بهترین گوشی‌های سامسونگ در بازار پرداخته‌ایم.

به گزارش اقتصادآنلاین، سامسونگ یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین برندهای گوشی‌های هوشمند در جهانست. سری پرچم دار سامسونگ همیشه در ردیف بهترین‌های بازار قرار گرفته و فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.

سامسونگ محصولات پرچمدار خود را به دو سری “S” و ‘Z” اختصاص داده است. در چند سال گذشته سری “نوت” هم جزء پرچمداران سامسونگ به حساب می‌آمد، اما به دلایلی نامعلوم فروش این مدل سامسونگ متوقف شده است؛ بنابراین اگر قصد انتخاب بهترین گوشی سامسونگ پرچمدار را دارید، باید به مدل‌هایی توجه کنید که پیش‌حرف اس یا زد دارند. گلکسی S قدمت بالایی دارد و همه با آن آشنا هستیم، اما خانواده Z در واقع گوشی‌های تاشو یا فولد این شرکت را تولید می‌کند که عموماً قیمت بالایی دارند و همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا هستند.

Galaxy S۲۳ Ultra

بهترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۳ میلادی Galaxy S۲۳ Ultra بود. این گوشی جزء محصولاتی به حساب می‌آید که برای آن به عنوان پرچم دار سامسونگ چیزی کم گذاشته نشده است.

به هر بخش از مشخصات این پرچمدار سامسونگ که نگاه کنیم، تمام ویژگی‌های ایده‌آلی که از این برند انتظار داریم را می‌بینیم. مثلاً یکی از بخش‌هایی که سامسونگ برای تولید آن وقت گذاشته، مربوط به دوربین می‌شود. نسبت به نسل قبلی، دوربین این مدل هم در بخش رزولوشن از ۱۰۸ به ۲۰۰ مگاپیکسل ارتقا یافته و هم دیافراگم آن بزرگتر شده که نتیجه آن ثبت تصاویری با کیفیت دلچسب‌تر در نور کم شده است.

Galaxy S۲۳

گلکسی اس 23 تراشه و نرم‌افزاری مشابه با نسخه اولترا دارد؛ بنابراین با انتخاب Galaxy S۲۳ هم بهترین چیپست پرچمدار کوالکام را در اختیار خواهید داشت که می‌تواند از عهده تمام عناوین بازی در کیفیتی در خور یک پرچمدار برآید. البته در نظر داشته باشید که نسخه اولترا به دلیل داشتن نمایشگری بزرگتر برای گیمرها انتخاب بسیار بهتری است. نسخه استاندارد برای کاربرانی مناسب است که دوست دارند دستگاهی جمع و جور داشته باشند و در عین حال هم کیفیت نمایشگر آن پاسخگوی کارهایی نظیر بازی کردن و یا فیلم دیدن هم باشد. همچنین، دوربین سه‌گانه این گوشی پرچم دار سامسونگ در زمینه عکاسی هم عملکرد بسیار خوبی دارد؛ به طوریکه در محیط‌های داخلی و خارجی تصاویر باکیفیت و مطلوبی را به ثبت می‌رساند

Galaxy S۲۳ Plus

گلکسی اس ۲۳ پلاس نیز به عنوان جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دومست؛ بنابراین در بخش سخت‌افزار نقطه ضعفی ندارد. در مقایسه با نسخه استاندارد، مدل پلاس، نمایشگر بزرگتر، فضای ذخیره‌سازی بیشتر، باتری حجیم‌تر و سرعت شارژ بی‌سیم سریع‌تری دارد. از نظر قیمت گوشی پرچمدار سامسونگ نسخه پلاس بین دو مدل دیگر سری “اس۲۳” قرار می‌گیرد.

Galaxy S۲۴ Ultra ۵G

گلکسی S۲۴ اولترا که در مراسم آنپکد به‌همراه گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس سامسونگ رونمایی شد، فریم تیتانیومی دارد و از نمایشگری با لبه‌ی تخت استفاده می‌کند. سامسونگ امسال قیمت گلکسی S۲۴ و قیمت گلکسی S۲۴ پلاس را نسبت‌ به سال گذشته تغییر نداد.

گلکسی S۲۴ اولترا جدیدترین و بهترین گوشی سامسونگ است و با بهبودهای خوبی به نسبت قبل از راه رسیده تا کار را برای رقبایی چون ایفون ۱۵ پرو مکس، شیائومی ۱۴ پرو یا پیکسل ۸ پرو دشوار کند. اگر به فکر خرید گوشی هستید و گزینه‌ای که مد نظر دارید اس ۲۴ اولترا است، در ادامه به معرفی گوشی s۲۴ ultra Samsung می‌پردازیم و نگاهی به بهبودهای این پرچمدار نسبت به نسل قبلی خواهیم داشت.

نمایشگر گوشی s۲۴ اولترا دقیقا مانند نسل قبلی است و از نظر رزولوشن و نرخ نوسازی و فناوری پنل و موارد این‌چنینی هیچ تغییری را شاهد نیستیم. این موضوع نکته بدی نیست؛ چرا که صفحه نمایش S۲۳ اولترا فوق‌العاده جذاب بود و تکرار شدن آن در نسل جدید اتفاقی خوب به‌حساب می‌آید.

Galaxy Z Fold۴

صرفه نظر از قیمت گوشی سامسونگ این محصول واقعاً ارزش خرید بالایی دارد. با عرضه Galaxy Z Fold ۴ سامسونگ نشان داد که می‌شود به محصول تاشوی آن به چشم پرچمدار سامسونگ با مشخصاتی عالی نگاه کرد و قرار نیست کاربر از داشتن آن پشیمان شود. کاربری که این مدل گوشی پرچمدار سامسونگ را انتخاب می‌کند، انتظار دارد که مقاومت صفحه نمایش در برابر خم و تا شدن بالا باشد و تا مدت‌ها بتواند از آن استفاده کند. از این نظر سامسونگ کار خود را به خوبی انجام داده است.

Galaxy Z Flip۴

ردازنده سریع، ماندگاری شارژ مناسب و ضدآب بودن از ویژگی‌های کلیدی گلکسی زد فلیپ 4 به شمار می‌رود. علاوه بر این موارد، به دلیل به کار بردن شیشه فوق‌العاده نازک، گلکسی زد فلیپ ۴ مشکلی در برابر تاشدن‌های مکرر نخواهد داشت. نمایشگر بزرگتر ۶.۷ اینچ و صفحه نمایش کوچکتر ۱.۹ اینچ اندازه دارد که صفحه‌نمایش بزرگتر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

اگر بین انتخاب این مدل و زد فولد ۴ مانده‌اید، باید بگوییم که اگر زیاد بازی می‌کنید یا عاشق فیلم دیدن با گوشی هستید، مدل فولد به دلیل داشتن صفحه نمایش بزرگتز، انتخاب بهتریست، اما اگر به دنبال لوکس‌ترین و مدرن‌ترین پرچمداران گوشی سامسونگ هستید، سری فلیپ انتخاب جذاب‌تری خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت پرچمداران سامسونگ جدول زیر را بخوانید.

*توجه داشته باشید که اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های فروش اینترنتی است.*

بهترین پرچمداران سامسونگ
مدل ظرفیت قیمت / تومان
Galaxy S۲۱ FE ۵G ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت ۱۸,۷۹۹,۰۰۰
Galaxy S۲۳ Ultra ۵G ۲۵۶ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت ۵۰,۳۹۹,۰۰۰
Galaxy S۲۳ Plus ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت ۴۸,۱۹۰,۰۰۰
Galaxy Z Fold۴ ۲۵۶ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت ۵۶,۸۰۰,۰۰۰
Galaxy Z Flip۴ ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت ۳۴,۷۳۰,۰۰۰
Galaxy S۲۴ Ultra ۵G ۲۵۶ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت ۶۸,۰۹۹,۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha