۰ نفر

پیش‌بینی هوای قزوین طی روزهای آینده

۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبر: 826142
پیش‌بینی هوای قزوین طی روزهای آینده

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت، از بعدازظهر شنبه تا ظهر روز دوشنبه فعالیت سامانه بارشی را در سطح استان داریم که این سامانه با خودش بارش برف و باران و وزش باد را به همراه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مریم بهروزی اظهار کرد: تا پایان هفته گذر امواج در سطح منطقه همچنان تداوم دارد که سبب می‌شود گاهی افزایش ابر را داشته باشیم و برای برخی مناطق بارش باران و برای ارتفاعات نیز برف پراکنده پیش‌بینی می‌شود، شب گذشته نیز در آوج ۰.۶ میلی‌متر بارش برف را داشتیم.

وی ادامه داد: به لحاظ دمایی تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت. از بعدازظهر شنبه پنجم اسفند ماه، تا ظهر روز دوشنبه هفتم اسفند ماه، فعالیت سامانه بارشی را در سطح استان داریم که این سامانه با خودش بارش برف و باران و وزش باد را به همراه دارد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: برای مناطق کوهستانی بارش برف با احتمال کولاک را انتظار داریم، ضمن اینکه همزمان با فعالیت این سامانه بارشی، کاهش محسوس دما هم پیش‌بینی می‌شود.

بهروزی خاطرنشان کرد: کمینه دمای استان قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شب گذشته در آوج با دمای منفی چهار درجه سلسیوس و بیشینه دما نیز مربوط به شهر رازمیان با دمای ۱۴ درجه سلسیوس بوده است. نوسانات دمای شهر قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته بین یک تا ۱۱ درجه سلسیوس ثبت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha