۰ نفر

یک باک بنزین بزنید ۱۲۸۰ کیلومتر رانندگی کنید! + عکس

۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۲۰
کد خبر: 825871
یک باک بنزین بزنید ۱۲۸۰ کیلومتر رانندگی کنید! + عکس

لینک اند کو با توجه به حضور تجربه های ولوو در همکاری با جیلی شکل گرفته و همین مساله موجب شده تا یک خودرو کم نقص و خوش سیما پیش روی مخاطب قرار بگیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، عصر ایران- لینک اند کو ۰۶ ئی ام-پی پلاگین هیبرید یکی از کراس اوورهای باکیفیت صنعت خودرو کشور چین است که در دو نسخه با برد الکتریکی خالص ۵۶ و ۱۲۶ کیلومتر ارائه می شود. این خودرو از ۱۸۷۰۰ تا ۲۱ هزار دلار قیمت دارد و در این رده قیمتی یکی از بهترین گزینه های بازار جهانی محسوب می شود.

لینک اند کو با توجه به حضور تجربه های ولوو در همکاری با جیلی شکل گرفته و همین مساله موجب شده تا یک خودرو کم نقص و خوش سیما پیش روی مخاطب قرار بگیرد.

لینک اند کو ۰۶ از منظر ابعاد برابر با ۴۳۵۰ میلیمتر در طول، ۱۸۲۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۲۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۶۴۰ میلیمتر است.

در این خودرو، ۳۸ فضای ذخیره سازی خلاقانه و جالب جانمایی شده است.

در چراغ های اصلی عقب لینک اند کو ۰۶ مجموعا ۳۳۰ واحد ال ئی دی استفاده شده که گرافیک جذابی را هنگام روشن شدن نمایش می دهند.

 فضای داخل کابین نیز نسبت به برچسب قیمت یک موفقیت برای خودروساز چینی محسوب می شود. از مهمترین رویدادهای این قسمت باید به نمایشگر ۱۰.۲ اینچی اطلاعات کیلومتر، نمایشگر ۱۴.۶ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و چیپ با معماری ۷ نانومتری توسعه یافته توسط جیلی اشاره کنیم.

شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز در کنسول وسط جانمایی شده است. در این قسمت یک محفظه با ظرفیت ۹.۴ لیتر نیز مشاهده می شود.

ساختار پلاگین هیبرید پیشرانه این لینک اند کو ترکیبی از تپنده ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر و دو موتور الکتریکی است که با جعبه دنده اتوماتیک دی اچ تی هماهنگ شده است.

مجموع خروجی ۲۹۵ اسب بخارو گشتاور ۵۶۸ نیوتن متر است. خودرو طی ۵.۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. متوسط مصرف سوخت در ۱۰۰ کیلومتر حدود ۵ لیتر است.

دو حجم باتری با توجه به تریم در نظر گرفته شده که به ترتیب ۹.۱۱ و ۱۹.۰۹ کیلووات ساعت ظرفیت دارند.

بخش بنزینی پیشرانه اثری در حرکت خودرو ندارد بلکه به عنوان ژنراتوری برای تامین انرژی موتورهای الکتریکی عمل می کند تا برد حرکتی در سیکل ترکیبی پیشرانه به ۱۲۸۰ کیلومتر برسد.

با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، باتری طی ۲۸ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد ظرفیت خود می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha