۰ نفر

اجلاس انتخاباتی حزب موتلفه؛

اعرافی: نمایندگان مجلس خبرگان بایدپاسخگوی نیازهای جدید باشند

۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸
کد خبر: 825805
اعرافی: نمایندگان مجلس خبرگان بایدپاسخگوی نیازهای جدید باشند

یکی از کاندیدهای خبرگان رهبری گفت: نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید در هر دوره‌ای نو و به روز شده و پاسخگوی نیازهای جدید باشند، جوانان را درک کند و تعامل برقرار کند و همه این از وظایف ماست.

اقتصادآنلاین - آیت الله علیرضا اعرافی در اجلاس انتخاباتی حزب موتلفه یا تاکید بر اینکه باید جایگاه بزرگ انقلاب اسلامی را برای نسل های آینده تبیین کرد، گفت: انقلاب اسلامی معادلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی نظامی، امنیتی و منطقه ای را تغییر و تکان داد اما مهمتر از همه معادلات معرفتی و در نتیجه تمدنی دنیا را تغییر داد که این همان پایه بنیادی است که نظام فکری و انقلاب اسلامی بر آن استوار شده است.

وی افزود: کار بزرگ امام راحل تغییر معادلات معرفتی جهان است. ایران معمار یک بنای نو و جدید بود و نرم افزار شناخت فلسفی دنیا با حرف امام و ملت ایران تغییر کرد.

وی افزود: اینکه مقاومت یک نماد از تجلی های انقلاب اسلامی در دنیا است، محور مقاومت برای ما جایگاه و منزلت عظیم دارد اما عمق و ژرفای انقلاب اسلامی خیلی بالاتر از محور مقاومت است و آن چیز دیگر، سخن نو در فلسفه و معرفت جهانی و بنیادهای فکری دنیا است؛ این نکته بنیادی انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی عمقی دارد که در بعثت و عاشورا است.

وی تصریح کرد: باید نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری ضمن گره گشایی، به این بنیاد عمق بخشیده و تجلی ببخشند. همه باید بداند ملت ایران کار تمدن بنیادی را انجام داد که نرم افزار بنیادی و فلسفی جهان را تغییر داد و این موضوع در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تشریح شده است.

وی تاکید کرد:  نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید در هر دوره‌ای نو و به روز شده و پاسخگوی نیازهای جدید باشند، جوانان را درک کند و تعامل برقرار کند و همه این از وظایف ماست.

اعرافی تصریح کرد:  باید نمایندگان خبرگان خود را نماینده اندیشه اسلامی در دنیای جدید بدانند، باید مبانی اندیشه اسلامی و تئوری انقلاب برای مردم تبیین شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم در پرتو هوشیاری و بصیرت و آگاهی ملت ایران همچون حضور باشکوه در ۲۲ بهمن شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و موج افرینی باشیم که دشمن را به عقب رانده و دوست را امیدوار کند. وظیفه همه ماست که دست عزیزانمان را گرفته و به صندوق های رای هدایت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha